Danas je u maloj sali Grand hotela Tuzla započela kampanja “Zaštita potrošača: Naša prava, naša snaga.”
Današnja tema kampanje je Reklamacije na kupljeni proizvod i pruženu uslugu.
Na početku se prisutnima obratila Gordana Bulić, predsjednica Udruženja potrošača “Klub potrošača” TK Tuzla.
Poslije njenog obraćanja obratio se Predstavnik Institucije ombudsmana za zaštitu potrošača BiH Tanja Majer: prigovori potrošača Ombudsmanu, pojedinačni i kolektivni; proces rješavanja prigovora, najčešdi prigovori, broj
prigovora, iskustva i preporuke ostalim institucijama.
Iz Veterinarskog zavod TK prisutnima se obratila direktorica Sajma Huremović, a govorila je o značaju blagovremenog rješavanja prigovora potrošača zbog zaštite zdravlja i života potrošača i smanjenja štete trpljenja potrošačima.
Posljednje obraćanje tokom prvog dana kampanje je imao Nihad Habibović iz Kantonalne uprave za inspekcijske poslove – tržišni inspektor.