Tuzla

Danas počela kampanja “Zaštita potrošača: Naša prava, naša snaga!”




Danas je u maloj sali Grand hotela Tuzla započela kampanja “Zaštita potrošača: Naša prava, naša snaga.”

Današnja tema kampanje je Reklamacije na kupljeni proizvod i pruženu uslugu.

Na početku se prisutnima obratila Gordana Bulić, predsjednica Udruženja potrošača “Klub potrošača” TK Tuzla.

Poslije njenog obraćanja obratio se Predstavnik Institucije ombudsmana za zaštitu potrošača BiH Tanja Majer: prigovori potrošača Ombudsmanu, pojedinačni i kolektivni; proces rješavanja prigovora, najčešdi prigovori, broj
prigovora, iskustva i preporuke ostalim institucijama.

Iz Veterinarskog zavod TK prisutnima se obratila direktorica Sajma Huremović, a govorila je o značaju blagovremenog rješavanja prigovora potrošača zbog zaštite zdravlja i života potrošača i smanjenja štete trpljenja potrošačima.

Posljednje obraćanje tokom prvog dana kampanje je imao Nihad Habibović iz Kantonalne uprave za inspekcijske poslove – tržišni inspektor.



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button