PROFIL KANDIDATA:
DAMIR HUSANOVIĆ
KATEGORIJA: PROSVJETNI RADNIK/CA
MJESTO: TUZLA
Damir Husanović, sin Envera Husanović-a, rođen je 29.11.1983.godine u Tuzli, općina Tuzla. Obrazovanje stiče u rodnom gradu gdje nakon završetka srednje škole Gimnazija „Meša Selimović“, akademske 2004./05. godine upisuje prvu godinu studija na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Tuzli, odsjek Engleski jezik i književnost.
Po završetku studija i sticanja zvanja profesora engleskog jezika i književnosti, u januaru 2009-te počinje raditi kao nastavnik engleskog jezika u Mješovitoj srednjoj građevinsko-geodetskoj školi Tuzla, kao i u Mješovitoj srednjoj rudarsko-geološkoj školi Tuzla, gdje je 2010, položivši stručni ispit, stekao licencu za rad u osnovnim i srednjim školama na teritoriju Bosne i Hercegovine. Trinaestogodišnje predavačko iskustvo na mjestu nastavnika engleskog jezika, sticao je u osnovnim i srednjim školama na području grada Tuzle i općine Teočak, gdje je već osam godina zaposlenik Javne ustanove Osnovne škole ,,Teočak”.
Bivši je profesionalni košarkaš sa internacionalnim iskustvom, kao i dobitnik Srebrene Plakete Univerziteta u Tuzli u akademskoj 2005/2006-toj godine, sa prosječnom ocjenom 9,50. Dodatno se usavršao na preko dvadeset stručnih seminara u organizaciji Pedagoškog zavoda tuzlanskog kantona, British Council-a, Cambridge University Press-a, kao i Pearson Training department-a. Posjeduje i višegodišnje iskustvo rada sa odraslim kao bivši uposlenik Centra za poslovnu edukaciju Tuzla, u kojem je u četiri godine profesionalnog angažmana uspješno educirao veliki broj grupa od početnog do naprednog nivoa (CEFR, A1-C1).
Autor je dva izvorna naučna rada iz oblasti metodike nastave engleskog jezika, objavljenih u “DHS” Časopisu Filozofskog fakulteta Univerziteta u Tuzli. U posjedu je TESOL(Teaching English to Speakers of Other Languages) i TEYL(Teaching English to Young Learners) certifikata izdatih od strane australijskog Teach international-a i irske International Open Academy. Od septembra 2017-te, zaposlenik je u kompaniji “51 talk”, globalnoj platformi za online učenje engleskog jezika iz Narodne Republike Kine, gdje je u 4 godine angažmana, kompletirao preko sedam hiljada časova sa kineskim učenicima različitih dobnih skupina.
Od februara 2021, zaposlen je u jednoj od najznačajnijih online edukacijskih firmi za podučavanje poslovnog engleskog jezika u Evropi, njemačkoj kompaniji “Speexx”. U akademskoj godini 2020/2021, zaposlen je na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Tuzli, u svojstvu spoljnjeg saradnika(Odsjek anglistika), gdje je u istoj godini izabran u zvanje asistenta, bez zasnivanja radnog odnosa, U januaru 2017-te, nakon višegodišnjeg staža u funkciji stalno zaposlenog profesora u Osnovnoj školi ,,Teočak” dodjeljeno mu je više stručno zvanje Profesor-Mentor u nastavi, a od prethodne, školske 2020/2021 godine, dodjeljeno mu je zvanje Profesor-Savjetnik u nastavi.
Tokom pandemije COVID-19, u školskoj 2019/2020 godini, angažovan je od strane Pedagoškog zavoda tuzlanskog kantona za dostavljanje video sadržaja i online časova za treće i četvrte razrede u osamdeset i osam osnovnih škola na području tuzlanskog kantona. Dvostruko je nominirani za izbor najinovativnijeg nastavnika u Bosni i hercegovini u organizaciji COI ” Step by step” Sarajevo.Za taj angažman, kao i za značajan broj drugih, upućeni su mu zahvalnica i priznanje na državnom nivou .Oženjen je i otac dvoje djece.
Tokom prethodne školske pandemijske godine(2020/2021), kao i početkom tekuće(2021/2022) bilo je prijeko potrebno integrisati učeničku populaciju u školske klupe, uzevši u obzir višemjesečnu izloženost online nastavi, nakon koje je bilo potrebno što bezbolnije i mirnije vratiti učenike u njihovo prirodno školsko okruženje.
Ovo se posebno odnosi na učenike ranog školskog uzrasta.U periodu od nekih 10 ak mjeseci, kreirao sam sigurno okruženje za učenike ranog školskog uzrasta, tako što sam inkorporirao elemente glume, plesa, drame, muzike u njihovu svakodnevnu nastavu, uz ogromne napore i količine energije kako bi se osjećali sigurno i udobno. Reakcije na naš rad postale su viralne i gotovo svi relevantniji sajtovi u regionu kroz više desetina članaka (Srbija, Makedonija, Bih, Crna Gora) su ispratili naš rad.Takodjer, bili smo posjećeni od strane Federalne Televizije i NOVE BH, gdje je naš radio predstavljen na dnevniku sa nacionalnom frekvencijom.DETALJAN OPIS REALIZACIJE
Podučavanje engleskog jezika u ranoj školskoj uzrasti je samo po sebi zanimljivo i zabavno.Udžbenici su koncipirani na način da se jezik usvaja kroz muziku i ilustrovane priče.Nastavniku je ostavljena sloboda na koji način će to provesti na neki veći i zabavniji nivo.Uzevši u obzir moj fizičke gabarite(206 cm, 155 kg) trudio sam se stvoriti auru dobrog i nježnog diva kojem učenici mogu vjerovati i kojeg mogu voljeti.Kada smo kreirali taj krug povjerenja, počeli smo stvarati divne stvari.
Svaku pjesmu, priču i lekciju sam odglumio na jedan drugačiji način, a moji saradnici, Zec Bjelko, Miš Max, i nezaobilazni Spužva Bob služili su kao likovi koji su konstatno komunicirali sa djecom.Djeca su konstantno uključena u nastavu kroz veliki broj animacija, pokreta i fizičke aktivnosti.Ključna stvar je bila ostaviti ego na ulaznim vratima učionice i biti spreman odglumiti situacije u kojem se možda, u učeničkom oku pokažu kao smješne, ali bivaju i sigurno učinkovite za usvajanje jezika.U periodu od 10 ak mjeseci, probao sam izgraditi teatar engleskog jezika, uz mnogo glume, plesa, muzike, pjevanja, drame i mašte, gdje su učenici ranog školskog uzrasta mogli usvajati receptivne vještine slušanja i čitanja na jedan sasvim drugačiji način, a kasnije i sami učestvovati u tim pričama.
Spoticao sam se od klupe, zaglavljivao između prozora, ubacivao glavu u torbe, glumio plač i smjeh, trčao, spavao, vrištao,davao život i posuđivao glasove plišanim figurama koje „nisu znali engleski“, motivišući djecu da ih koriguju uz smjeh, uz neizmjerne količine energije.Glumio sam veliki broj različitih likova, implemetirao različite glasovne vještine, podučavao vokabular kroz ples, a čitanje i slušanje kroz glumu.Sama praksa je bila višemjesečnog karaktera, uveliko zasnovana na TPR metodi podučavanja(Metoda totalnog fizičkog podražaja) gdje sam pokušao podići taj metod na jedan viši nivo od onog klasičnog školskog, uzevši u obzir sva saznanja koje sam prethodno prikupio i objavio u jednom od svojih izvornih naučnih radova.
Djeca ranog školskog uzrasta, prema dva naučna istraživanja koje sam proveo, jako dobro reaguju na TPR koncept i učenje kroz pokret, ples, muziku, reprodukciju pokreta , kombinovane, u mom slučaju sa bezgraničnom energijom i ljubavlju.Na jedan drugačiji i uspješan način inkorporirali smo TPR ne samo u učenju vokabulara(što mu je primarna funkcija), nego i u ostale receptivne i produktivne vještine.
Jedan od naših video zapisa iz učionice je postao viralan u cijelom regionu, gdje je najmanje 50 ak portala sa područja bivše Jugoslavije promovisalo naš rad.Imali smo to zadovoljstvo da nas u školi posjete i ekipe Federalne televizije i Nove BH, gdje su naši klinci i naš način rada pronašli put do udarnih termina dnevnika sa nacionalnim frekvencijama.Reakcije iz svih dijelova Balkana su bile nevjerovatne i pozitivne.Čak je jedna gospođa iz New Yorka izrazila želju da donira materijale za učenje u našu školu.
Neka od Damirovih postignuća:
Bivši profesionalni košarkaš
-Srebrni student UNTZ u akademskoj 2005/2006(prosjek, 9.5)
-profesor engleskog jezika(predat završni rad za odbranu magistarskog rada)
-Predavao preko 8000 online časova učenicima i studentima u Kini
-Predavao preko 1300 online časova poslovnim korporacijama iz svih dijelova svijeta
-dvostruko noiminiran za najinovativnijeg nastavnika u osnovnim školama u Bosni i Hercegovini, u protekle dvije godine
-u posjedu velikog broja certifikata i zahvalanica zbog posvećenosti u svom predavačkom radu
-regionalno poznat predavač, zbog videa iz učionice koji je postao viralan u Septembru 2021
Damir Husanović je kandidat za Totalno pozitivnu ličnost godine u kategoriji Prosvjetni radnik/ca.
Za Damira glasajte klikom OVDJE.