Promo

BH Telecom postavlja nove standarde: Prvi u BiH s potpuno digitalnim poslovanjem

Digitalna transformacija i održivost u fokusu




BH Telecom je danas i zvanično postao prva telekom kompanija u Bosni i Hercegovini koja je u potpunosti digitalizirala korisničke kanale i omogućila korisnicima kupovinu usluga ili uređaja u ponudi BH Telecoma bez dolaska na prodajno mjesto. Kroz uvođenje kvalifikovanog elektronskog potpisa i eliminaciju papirne dokumentacije, kompanija korisnicima nudi jednostavnije, brže i ekološki prihvatljivije rješenje za ugovaranje usluga.

Ova promjena je dio inicijative „Paperless Office“ i predstavlja važan korak u digitalnoj transformaciji kompanije. BH Telecom se time usklađuje s modernim poslovnim praksama i globalnim ekološkim i tehnološkim trendovima. Generalni direktor BH Telecoma, Amel Kovačević, istakao je važnost ovog procesa:

“Digitalizacija je temelj modernog poslovanja, a BH Telecom već godinama predvodi tehnološki napredak u BiH. Uvođenjem digitalnog potpisa i ukidanjem papirne dokumentacije, BH Telecom podiže kvalitet usluga i potvrđuje svoju posvećenost efikasnosti, sigurnosti i održivosti.“

 

Digitalni potpis unapređuje korisničko iskustvo

Korisnici BH Telecoma od sada mogu potpisivati ugovore i druge dokumente potpuno digitalno, putem webshopa i online korisničkih servisa, bez potrebe za odlaskom u poslovnice. Ovo je omogućeno zahvaljujući integraciji kvalifikovanog digitalnog potpisa u saradnji s Agencijom za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka BiH (IDDEEA). Na ovaj način poslovanje je potpuno prilagođeno savremenom načinu života i potrebama korisnika koji sve više očekuju fleksibilnost i dostupnost usluga na digitalnim platformama.

BH Telecom prolazi internu digitalnu transformaciju koja donosi brojne benefite i uštede, poput činjenice da je kompanija u svom poslovanju ostala na samo 9 (od 183) dokumenata koji zahtijevanu fizički potpis.

Da je ova inicijativa već dala konkretne rezultate, pokazuju i podaci o smanjenju potrošnje papira kao i značajno ubrzanje administrativnih procesa. U proteklih sedam mjeseci, BH Telecom je smanjio potrošnju papira za gotovo milion listova, a vrijeme obrade dokumenata je značajno smanjeno.

“Prelaskom na digitalno poslovanje, BH Telecom pokazuje ne samo tehnološku zrelost, već i društvenu odgovornost. Očuvanje prirode je zajednička misija svih nas, a tehnologija nam pruža priliku da budemo dio rješenja. Nastavit ćemo ulagati u inovacije koje olakšavaju poslovanje našim korisnicima, a istovremeno doprinose održivoj budućnosti,” dodao je Kovačević.

Povodom Svjetskog dana šuma koji se obilježava 21. marta, BH Telecom najavljuje i dodatne ekološke aktivnosti, u saradnji s nevladinim organizacijama i lokalnim zajednicama, s ciljem zaštite prirode i podizanja svijesti o održivosti.

Digitalizacijom poslovanja i uvođenjem e-potpisa, BH Telecom jača svoju ulogu lidera u digitalnoj transformaciji u BiH, stvarajući temelje za brže, sigurnije i ekološki odgovornije poslovanje. Kompanija nastavlja ulagati u digitalna rješenja koja povezuju tehnologiju i održivost, navedeno je u saopštenju kompanije.

Iz BH Telecoma pozivaju sve korisnike da iskoriste prednosti elektronskog potpisa i digitalne razmjene dokumenata za jednostavnije, brže i savremenije poslovanje, dostupno online, bilo kada i bilo gdje.

Možda će Vas zanimati i: