Mladi make up umjetnik Ajdin Fejzić ovih dana ponovo je u žiži društvenih mreža zbog novog trenda u šminkanju kojeg je pokrenuo. Reakcije i mnoštvo fotografija koje pokazuju da je ovaj trend postao itekako viralan a o čemu se radi razgovarali smo upravo sa Ajdinom.
Kako je došlo do momenta kada si zaključio da si zapravo pokrenuo novu tehniku?
To je bilo totalno neplanirano, počeo sam raditi sa jednom vizijom kako će look izgledati, a proizašlo je nešto sasvim drugo kako i inače bude jer mi je ponekad teško maštu obuzdati. Shvatio sam da je nešto potpuno drugačije kada sam završio jer ova tehnika se ne može nazvati klasičan cut crease, a niti hello eye, a kamoli smokey eye. Odlučio sam nazvati ovu tehniku frontal cut jer sadrži neke aspekte cut crease-a, ali se više bavi oblikovanjem frontalne dijagonale oka te radi toga je tako i nazvana.
Koliko je bilo potrebno da ovaj trend postane viralan?
Iako smiješno zvuči sve što je bilo potrebno je samo da objavim sliku. Trend je istog dana zaživio i evo sedam dana poslije još uvijek traje i raste.
Možeš li otkriti par trikova koji su bitni za ovaj look?Za ovaj look nisu potrebni trikovi nego poznavanje oblika oka, tehnike iluzije oka i velika preciznost. Međutim ova tehnika može postići dosta trikova, kao sužavanje korijena nosa, iluzija dubine očiju i otvorenosti centralne dijagonale oka.
Možemo li uskoro od tebe očekivati i neki Masterclass u Tuzli?
Na to pitanje još uvijek nemam odgovor, definitivno sam odlučio ove godine posvetiti se edukacijama u salonu kao i masterclassovima no još uvijek nisu krenule pripreme niti je odlučen raspored lokacija. Stay tuned ?
Tvoje lice možemo vidjeti i u drogerijskim marketima širom BiH? Kako je došlo do kolaboracije sa jednim kozmetičkim brendom kakav je Rimell ?
Da, od skora možete me pronaći u svim gradovima BiH u poslovnicama DM i CM, stalak Rimmel kozmetike u sklopu kampanje “I Will Not Be Deleted” kampanja protiv cyberbullyinga.
Rimmel PR Tim me kontaktirao u januaru ove godine sa prijedlogom za ovu suradnju, ostao sam oduševljen kampanjom i njenom porukom i mjesec poslije, evo nas.
O kakvoj je zapravo kampanji riječ?
Radi se o kampanji “I Will Not Be Deleted” koja se bori protiv cyberbullyinga i radi na tome da digne svijest mladima o veličini ovog problema i trajnim, ozbiljnim posljedicama koji može imati na individue.
Kakvi su dosadašnji komentari na kampanju obzirom da se njom zaista pomjeraju određene granice?
Ja sam oduvan feedbackom, nisam ni slutio kolika će podrška biti od strane pratitelja i ljudi koji su se upoznali sa ovom kampanjom. S obzirom da sam prvi muškarac u historiji BiH koji je unatoč predrasudama jer nosi šminku, bio predstavljen javnosti, mainstream promocijom javnosti. To se na našim prostorima nikada nije desilo i za mene je ovo jedna velika čast i nadam se da ću nastaviti pomjerati granice tolerancije i prihvatanja nečega drugačijeg, sve dok to nešto drugačije ne šteti drugima. Čisto i jednostavno. Nadam se da će se po mom primjeru dosta drugih brendova odlučiti na ovaj korak i dati priliku drugim talentovanim muškarcima koji izražavaju svoju umjetnost na isti način.
Uvijek prvi postavljate određene nivoe u poslu kojim se bavite, razbijate tabue.. Šta bismo naredno mogli očekivati? Naziru li se neke neočekivane kolaboracije?
Od mene se uvijek može očekivati ono neočekivano, radim na dosta projekata a tek ću par narednih mjeseci..ono što mogu za sada odati jeste da pored svega do sad vidjenog, takodjer se planiram ubaciti u muzičku industriju. Na tome se već uveliko radi.
Što se tiče kolaboracija, ukoliko dobijem ponudu od brenda koji ima poruku, poentu i prije svega ljudskost iza toga sto rade, prihvatiću.
Za sad pored Rimmela, imam jos jednu potvrdjenu kolaboraciju u vidu zajedničkog proizvoda a radi se o jednom domaćem brendu iz Srbije, uskoro…