U fokusu

Krenula ovogodišnja kampanja ˝Zlatni septembar˝










Udruženje “Srce za djecu oboljelu od raka” zvanično je krenulo sa ovogodišnjom kampanjom Zlatni septembar – mjesec podizanja svijesti o dječijem kanceru pod sloganom “Budi zlatan”.

“Zlatni septembar je i najvažniji mjesec za udruženje, za našu djecu ali i za naše roditelje.  Ove godine Zlatni septembar, to jest mjesec podizanja svijesti o dječijem kanceru obilježavam pod sloganom “Budi zlatan”” rekla je Atifa Buldić – Bešić

1.septembra započela je kampanja. Obilježeno je na simboličan način gdje su bosanskohercegovački  gradovi osvijetlili u zlatnu boju značajne građevine.

zlatni septembar

“Nekako smo ogrnuli Bosnu i Hercegovinu u zlatno. To su bili gradovi Tuzla, Sarajevo, Mostar i Bihać.” izjavila je Atifa Buldić – Bešić.

U Tuzli je osvijetljena zgrada Kantonalne privredne komore. Ovo je simboličan način da ovi gradovi, kao sinonim za cijelu BiH iskažu svoju podršku djeci oboljeloj od raka, kao i njihovim roditeljima.

Kampanja će svoj nastavak dobiti u bh. gradovima: Mostaru, Bihaću, Zenici, Tuzli , Sarajevu te Zenici gdje će biti postavljeni info pultovi. Cilj je podizanje svijesti građana o dječijem karcinomu. Građani će imati priliku na info pultovima da se informišu o tome šta je to dječiji rak, koji problemi se djeca susreću…

zlatni septembar

“U Tuzli smo planirali da dodjemo 19. septembra na Trgu slobode ovdje u Tuzli. O tačnom terminu ćemo obavijestiti javnost i medije.” rekla je Atifa Buldić – Bešić.

“Ove godine smo osmislili posebno dizajnirane zlatne maske koje će biti u prodaji po simboličnoj cijeni od 5 KM. Maske će biti na svim našim pultovima tokom septembra u Tuzli, Sarajevu, Bihaću, Zenici i Mostaru. Ali isto tako oni koji žele mogu masku kupiti u Tuzli na Brčanskoj Malti, 1. tuzlanske bigade 1.” poručila je Atifa Buldić – Bešić.

 

M.Đ



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button