BiznisVijesti

Nuhić: Kupujmo domaće jer će to rezultirati boljim životnim standardom




Predstavljamo vam Ethema Numića direktora marketinga u kompaniji “Violeta”

Edhem-numic
Edhem Numić

Možda će Vas zanimati i:

Kompanija Violeta, brend koji ne prepoznaje granice, svoj put uspjeha započela je 2002. godine i od tada ne prestaje da niže uspjehe.

Samo u Bosni i Hercegovini “Violeta” zapošljava  preko 850 osoba.

Da je “Violeta” brend koji ne poznaje granice, saznali smo i od Ethema Numića direktora marketinga u kompaniji “Violeta” sa kojim smo obavili kratki intervju povodom kampanje “Prepoznaj svoje – budi ponosan – Made in BiH“.

 violeta-budi-ponosan

Predstavite Vašu kompaniju

„Violeta je jedan od najprepoznatljivijih brendova. Kompanija je koja se bavi proizvodnjom higijenskih proizvoda i mislim da puno ljudi u BiH, a imamo i rezultate prepoznatljivosti brenda, a to je da preko 90% ljudi zna za Violetine proizvode. Violeta proizvodi higijenske proizvode, toaletni papir, kuhinjske ubruse, higijenske uloške, maramice, a evo od sada i novi proizvodni program deterdženti sa suđe, omekšivači i deterdženti za ruke.“

 Gdje se nalazi Vaše poslovanje danas, a gdje biste voljeli da ono bude sutra?

„Naše poslovanje danas, mislimo da je na dobrom putu, naš cilj je postati regionalni lider u proizvodnji higijenskih proizvoda. Praktično, kao regionalni lider na Balkanu, mislimo da smo na dobrom putu, jer smo već u svim susjednim zemljama imamo tržišne udjele koji su i preko 20%.“

Možete li definisati Vašu strast prema poslu?

„Strast prema poslu nešto jako bitno, s tim da, ako radite na jednom brendu i odluke koje morate donositi, moraju biti donešene hladne glave. Ipak to neko poslovno okruženje i rad sa brendom mora biti iz strasti, ali mora biti i iz strateških odluka koje se donose kada se na njih prespava.“

Koja je formula Vašeg uspjeha?

„Već petneastak godina kako se bavimo našim brendom i Violeta proizvodima, formula uspjeha nam je samokritika, vraćanje unazad kada nešto nije u redu u pola projekta i da napravimo nešto najbolje za kupca. To se odnosi na to da nemamo nikakvih grešaka u proizvodu, da imamo što manje reklamacija i da kupac bude zadovoljan proizvodom, kao i balansiranom cijenom.“

Koje su to karakteristike dobrog menadžera?

 

„Menadžer koji treba da napravi projekat mora to da napravi sa svojim ljudima. To znači da smo nekad imali da nam je najbitnija bila cijena, proizvod, promocija, međutim, danas na prvom mjestu su nam ljudi i naši najbliži saradnici. Mislim da je to odlika dobrog menadžera, da on sve uspjehe postiže sa ljudima i da je jako bitno da imamo prisan odnos sa ljudima, da radimo timski, da se radi ulaganje u ljude pa tek onda u sve ostale marketinške aspekte.“

Gdje su Vam došle najbolje ideje?

„Najbolje ideje su dolazile onda kada smo se posvetili nečemu što radimo, kada smo se posvetili dubinski. Malo je ideja koje su došle slučajno. Najbolje ideje dolaze svakako ukoliko ste dubinski u poslu i ako ste razmotrili sve varijente, onda vas se u stvari javlja i prilika da eliminirate ono što stvara rizik, a da u prvi plan stavljate neke pozitivne stvari i koje se vide da će logički uspjeti.“

44517771701

Koji su Vam najveći izazovi?

„Nemam nikakvih velikih izazova. Volim da radim korektno, ne postavljamo nerealne ciljeve i u stvari najveći izazov je raditi sve u harmoniji svih elemenata koji su potrebni da bi odradili posao. “

Na koji način se može poboljšati poslovni ambijent?

„Formula je vrlo jednostavna. U BiH svi misle da su potrebna neka nevjerovatna rješenja. Mislim da je vladanje znanjem, dobra organizacija i rad ključ svega. Ukoliko bi se svi tako ophodili prema poslu, upijajući nova znanja stalnom edukacijom, dobrom organizacijom posla sa malo više rada, jer ipak smo i dalje zemlja u tranziciji, i potrebno je da radimo malo više nego neke visokorazvijene zemlje.“

Čime biste se bavili da niste u ovoj branši?

„Nemam nekih osobnih želja da se bavim nečim drugim. Mislim da sam više projektno orjentiran, tako da mislim da bih mogao da obavljam poslove i u drugim branšama, jer me interesira rad sa ljudima, dobra organizacija i neki projektni cilj.“

Pored poslovnog svijeta, prema čemu gajite simpatije?

„Pored poslovnog svijeta najviše simpatija gajim prema prirodi i muzici.“

Da imate vlast pet minuta i da možete učiniti bilo što za sebe ili svijet, šta bi to bilo?

„Pooštrio bih sve kriterije i jednostavno radio na tome da su ljudi efikasniji i organiziraniji.“

Šta za vas znači kupovati domaće?

„Kupovanje domaćeg je jako bitna stvar. Njenom kupovinom dajemo šansu onim ljudima koji su napravili dobre proizvode. Dajemo šansu našim komšijama, jer kupujući domaće proizvode mi stvaramo jedno pozitivno okruženje, tako da je u stvari i cilj ovoga nacionalni interes koji će kasnije rezultirati većim životnim standardom i boljim performansama firmi koje prodaju te proizvode, odnosno koje proizvode.“



Možda će Vas zanimati i:

Provjerite također
Close
Back to top button