Zarina reklamna kampanja “Ateljea” s lutkama bez udova i statuama umotanim u bijelo izazvala je kontroverze i osude širom svijeta, jer su mnogi prepoznali povezanost s tragičnim događanjima u Palestini.
Grupacija Inditex, koja posjeduje Zaru, izjavila je da je kampanja osmišljena u julu, a fotografije su snimljene u septembru. Iako nisu komentirali pozive na bojkot, izrazili su namjeru da nisu željeli uvrijediti nikoga.
Ovo nije prvi put da je Zara suočena s kontroverzama. Prije desetak godina, na svojoj službenoj stranici objavila je dječju pidžamu s prišivenom žutom šesterokrakom zvijezdom, što je izazvalo asocjacije na Holokaust. Tada su brzo povukli sporni komad odjeće, opravdavajući ga kao inspiraciju “zvijezdom šerifa iz kaubojskih filmova”.
Također, 2007. godine Zara je bila kritizirana zbog torbe s izvezenim kukastim križem, što je dovelo do javnih isprika i povlačenja proizvoda. Kompanija je tijekom godina suočena s nekoliko sličnih kontroverzi, naglašavajući važnost pažljivog praćenja dizajna i simbola kako bi se izbjegle uvredljive ili kontroverzne situacije.