“Predstavnici Ministarstva komunikacija i prometa BiH, kao i nadležnih entitetskih institucija i Brčko distrikta imaju rok do kraja juna predstaviti nacrt jedinstvenog cjenovnika tehničkog pregleda vozila na nivou BiH. To je sve što možemo reći”, rekli su nam iz Ministarstva komunikacija i prometa BiH.
Međutim, predstavljanje nacrta jedinstvenog cjenovnika ne znači kako će nove cijene biti usvojene sredinom ove godine, zbog čega najviše ispaštaju vozači u FBiH.
Prema podacima Bosanskohercegovačkog auto-moto kluba BIHAMK, u FBiH se svake godine prosječno registrira blizu 550.000 vozila. Ukoliko do kraja godine ne budu usvojene nove i niže cijene eko testa, vlasti bi u 2017. godini mogle od vozača iz FBiH nezakonito naplatiti skoro 14 miliona KM, od kojih je nekoliko miliona već naplaćeno u prvih pet mjeseci.
Nekoliko puta dosad pitali smo nadležne da li će formiranje novih cjenovnika podrazumijevati i povrat novca vozačima koji su platili eko test po većoj cijeni, ali nismo dobili odgovor.
Podsjećanja radi, Pravilnik o povećanju cijena za eko test donio je federalni ministar prometa i komunikacija Denis Lasić krajem 2016. godine, no vrlo brzo se uspostavilo da je Pravilnik nezakonit jer samo državni ministar komunikacija i transporta može vršiti izmjene i dopune vezane za redovni tehnički pregled vozila, uključujući i eko test.