Kreativa Marketing iz Tuzle na press-konferenciji predstavila je projekat We are Europe, We are the World kojim će se promovisati turistički potencijali Tuzle i Tuzlanskog kantona.
Kako je kazao Mirsad Gluhić, ministar trgovine, turizma i saobraćaja TK, radi se o jednom mega projektu koji će se dogoditi u narednoj godini.
„Ministarstvo turizma, trgovine i saobraćaja TK, Turistička zajednica TK, kao i kantonalna Vlada, koja je orijentirana za razvoj i unapređenje turizma, te Grad Tuzla uzet će učešće u organizaciji ovog projekta kojim ćemo prezentirati turističke potencijale na TK. Važno je da će oko stotinu turističkih agencija iz BiH i regiona, kojima ćemo dati dobar promo materijal, obići Tuzlu i nekoliko općina. Iduća, 2018. godina, treba biti godina turizma u Tuzli i Tuzlanskom kantonu – potcrtao je ministar.
Kad je u pitanju turizam, projektom We are Europe, We are the World, prema riječima Omera Isovića, voditelja projekta, Tuzla će ponovo doći u centar pažnje.
„Ugostit ćemo i gradonačelnike gradova iz BiH i zemalja iz okruženja, a za ovaj dio je zadužen Grad Tuzla. Dovest ćemo i kulturno-umjetnička društva čijih će 15.000 folklorista napraviti najveće kolo na Panonskom jezeru, gdje će se i održavati cijeli program – rekao je Isović, te dodao da su već neki ambasadori iskazali interes za ovom velikom turističkom manifestacijom.
Obojica su konstatovali da će dolazak između 30.000 i 50.000 posjetilaca tokom tri dana biti najbolji pokazatelj prezentacije turizma u Tuzli i Kantonu.
Isović je, također, za iduću godinu najavio i povratak tuzlanskog sajma, zatim organizaciju velikog festivala piva Beer fest u junu, te novi Tuzla Gastro show koji će sa sobom donijeti mega spektakl, kao i prethodni, uz koncert popularnog bh. pjevača Halida Bešlića.