Lifestyle

Tuzlanka Ena Berbić za Radio Kameleon: “Oborili smo svjetski rekord ljubavi u srcu Pariza!”




Dok mi sebe kroz Bosnu i Hercegovinu posmatramo iz različitih perspektiva svijet nas prepoznaje po uspješnim mladim ljudima koji često rukovode timovima koji pišu historiju, obaraju rekorde i postavljaju neke nove standarde. Takva je Ena Berbić (22) koja je za Valentinovo sa svojim timom Vapiano France oborila svjetski rekord u srcu Pariza. Može li ovakav rekord imati više simbolike u jednoj rečenici?

Ko je Ena Berbić?

Ova mlada žena je sa tek napunjenih 15 godina odlučila svoje ime izgraditi vani kako bi se u jednom momentu vratila u Bosnu i Hercegovinu i svo stečeno znanje pretočila u mlade ljude koji žive u njenoj domovini. Austrija, Škotska, Francuska te, škole u ovim državama su  za Berbićevu  imale u ponudi samo pune stipendije koje je ona opravdavala najvećim akademskim nagradama i priznanjima. Kao BA modnog marketinga trenutno živi u Parizu a koliki  su njeni dometi potvrđuje i činjenica da nakon nekoliko godina rada sa luksuznim brendovima kao marketar, collection buyer i menadžerica prodaje preuzima funkciju u industriji koja rapidno raste – industriji video igara. Danas je u kompaniji  Lightbulb marketing project menadžerica ali vodi i svoj privatni biznis kao konzultant odakle kreće priča o saradnji između nje i kompanije Vapiano France.

S više od 233 restorana u 33 zemlje, uključujući 27 restorana u Francuskoj i 2 u Luksemburgu, VAPIANO, talijanski lanac restorana razvio se u inozemstvu nudeći svojim konzumentima jedinstveno iskustvo prave domaće hrane.

Direktorica kompanije Vapiano France Kelly Kliebhan, u čijoj biografiji stoji završeno obrazovanje na prestižnom Harvardu te pozicije direktorice u mnogim velikim korporacijama, a sa njom  i Ena Berbić krenule su prije par mjeseci u razradu najveće kampanje do sada. Tada dolaze na ideju koja je dokaz da su u domenu svog djelovanja istinski lideri ali i da je ljubav okosnica svega što rade. Oborili su Guiness-ov rekord u talijanskom poljupcu.  Kampanja koju je sproveo Vapiano France pokazuje za šta je Pariz zapravo sinonim iako su protekle godine nosile tragične događaje poput terorističkih napada i sl.

Berbićeva je svakako u organizaciji ovako kompleksnog događaja imala iskustvo već radeći na projektima Radio Kameleona poput “Don't miss this kiss”   te  “LeTZ Dance”  kada su građani građanke Tuzle obarali rekord u najmnogoljudnijem poljupcu i Bečkom valceru.

Oboriti rekord

Po ugledu na  Diznijev crtani film “Lady and the Tramp”rodila se ideja za kampanju#italiankiss. Minimalan cilj za postići bilo je 250 ljudi  a sada se slobodno može reći kako su pored jakog brenda francuskog poljupca upravo oni ikonizirali talijanski poljubac zbog kojeg im je isti postao dio ličnog pečata.

Zahvaljujući nekoliko listova bosiljka, pregršt svježe tjestenine, malo maslinovog ulja, odličnom komunikacijom talijanski lanac restorana ”Vapiano” pronašao je recept za Svjetski rekord.

Na kraju rekord je oboren sa ukupno 270 ljudi u čarobnoj atmosferi, pozitivnoj energiji i slavlju ljubavi, te je taj dan prepoznat ne samo kao rekord i svjetska priča ljubavi tog dana već su zajedno sa svojim konzumentima stvorili trajno vrijedne uspomene i dali čitavom događaju jednu posebnu emotivnu vrijednost.

Sve čestitke od naše ekipe idu za ovu sjajnu kompaniju ali i našu Enu Berbić za koju smo sigurni kako najbolje od nje tek dolazi.

Možda će Vas zanimati i:

Back to top button