Mlada Tuzlanaka koja zrači pozitivnom energijom kaže da je cijela priča vezano za nastanak aksesoara pod prvobitnim brendom “Toto Couture” počela 2009. godine, a isti je sadržavao brojne detalje od cipelica za bebe, preko trakica za kosu, torbica… međutim, kroz godine rada se pokazalo da su personalizirane torbe najljepše i najpopularnije.
Tako je, naglašava ona i došlo do nastanka novog brenda “Šefice” koji svojom unikatnošću plijeni pažnju mnogih, a svoj put iz Bosne i Hercegovine pronašao je do Austrije, Italije, Francuske, Sjedinjenih Američkih Država, Katara, ali i Kine.
“Oduvijek sam se bavila kreativnim radom i nekako u meni preovladava potreba da nešto stvaram. Po struci sam profesorica bosanskog jezika i književnosti, ali mislim da sam jedina profesorica koja nikada nije ni pokušala da traži posao u školi. Pripravnički sam odradila koji sam sama sebi plaćala, jer imam vlastiti biznis. Ali, jednostavno se nisam pronašla u školi, jer današnji sistem na neki način guši kreativni rad i da sam mogla donijeti neki bolji doprinos nastavila bih raditi u školi”, kaže Ajla.
Brend nastao iz čiste ljubavi
Za brend “Šefice” kaže da je nastao iz čiste ljubavi.
“Ne volim stereotipe, a ljudi obično kažu da je biznis nastao iz hobija, ali ovo nije hobi, ovo je doslovno čista ljubav”, dodaje ona.
Nastavlja i da personalizirane torbe predstavljaju umjetnost koja se nosi, jer ona bojama na svakoj oslikava jednu žensku priču.
“Torbe nastaju tako što buduća vlasnica meni pošalje fotografiju na osnovu koje naslikam njen lik, a ‘Šefice’ su posebne po tome što one nisu samo torbe, one su emocije. Mene najviše raduje jer uveseljavam žene, odnosno klijentice koje ja i nazivam šeficama. Iz svake klijentice izvlačim ono što je najljepše i to stavljam na torbu koja nije samo komad materijala, ona je zaista lijepa emocija”, pojašnjava Ajla.
Kroz svoj rad želi svaku ženu dovesti do spoznaje da je zapravo šefica, ali ne u smislu da nekome naređuje, nego da je šefica sama sebi, jer, kako ističe, žene su jake i sposobne.
“Na neki način žene toga nisu toliko svjesne. One razmišljaju o nekom poretku, u smislu da ako si uspješna i ako si u javnom životu onda možeš biti šefica. Želim dokazati da su majke šefice, da su nezaposlene žene šefice i zapravo sve one koje se bore i uspijevaju da prežive u današnje vrijeme su šefice. Želim da žene prihvate i vole sebe, ali ne na stereotipan način koji je danas nekako zastupljen”, pojašnjava Ajla, naglasivši da nije feministkinja, ali da želi ženama pomoći da vide sebe na najbolji mogući način.
Iskreno kaže da je u samim počecima mislila da su personalizirane torbe rezervisane samo za žene koje su hrabrije, kreativnije, odvažnije i sa specifičnim stilom odjevanja, međutim vrijeme je pokazalo drugačije, pa tako “Šefice” su danas zastupljene kod djevojčica, tinejdžerki, djevojaka, poslovnih žena, majki, ali i baka.
“Jako je zanimljivo da sve žene nose svoje ‘Šefice’ koje ja nazivam najboljim saputnicama gdje god da ste krenuli. To je torba koja je jako praktična, u nju možete staviti puno stvari, a znamo da su žene specifične po tome da sve ubacujemo u nju. Kada su u pitanju cijene, moram reći da su one pristupačne, jer želim da torbu ima svaka žena koja je poželi”, nastavlja naša sagovornica.
“Šefice” ljubav, a sport hobi
S druge strane, Ajla pored umjetničke sa sobom nosi i sportsku notu. Aktivna je trkačica, istračala je nekoliko polumaratona, među kojima je i blizu deset regionalnih, za što je nagrađena medaljama.
Također, bila je i predsjednica Atletsko-rekreativnog kluba “Rekreativci”, a redovno odlazi i u teretanu. Uz sve spomenuto, neizostavna je i zdrava ishrana koja je posebno zastupljena u domu Huremović.
Praveći poveznicu između sporta i umjetnosti, Ajla nam kaže da su “Šefice” njena ljubav, dok joj sport predstavlja hobi.
“I na ovaj način pokušavam probuditi šefice u ženama. Dok sam bila aktivna pri Atletsko-rekreativnom klubu ‘Rekreativci’ sve moje sutrkačice su imale svoju šeficu, tako da je i ovo priča koja se može uz moj brend povezati”, nadovezuje se Ajla.
Posebno je raduje da je sport u današnje vrijeme postao veoma popularan, a čemu su doprinijele i društvene mreže.
“Bitno nam je oduvijek bilo da se bavimo sportom, ali, danas, nekako zbog Facebooka i Instagrama ima osjećaj da ljudi imaju malo više svijesti o zdravlju, samom sebi i slično. Hvala Bogu da su socijalne mreže donijele nešto dobro”, smatra Ajla.
Za sebe kaže da je svojeglava, entuzijastična i pozitivna osoba te da je uvijek željela biti svoja, odnosno unikatna te nikada nije išla utabanim stazama.
“Željela sam studirati slikarstvo, ali roditelji i poznanici su mi govorili da to nije baš pametno, jer je period nakon rata u BiH bio vrlo težak za slikare. Odlučila sam upisati engleski jezik i književnost, međutim u određenom peridu sam se ipak odlučila za bosanski jezik i književnost. Danas sam profesorica koja živi od slikarstva i dokaz sam tome da se od umjetnosti u BiH može živjeti”, kazala je na kraju razgovora ova svestrana Tuzlanka koja oslikava primjer da kada imate volju, ljubav i pozitivan naum sve možete postići.