U Tuzli će se u četvrtak, 7. decembra 2017. godine, održati seminar o digitalnom marketingu čija će glavna tema biti “Kako do novih kupaca uz Google i Facebook oglašavanje”, u organizaciji kompanije Lilium d.o.o. iz Sarajeva.
Predavači će biti stručnjaci i certificirani Google AdWords eksperti, Semir Musić i Edin Halilović, osnivači kompanije Lilium.
Seminar će se održati u prostorijama IPI Akademije sa početkom u 9 sati. Seminar je namijenjen menadžerima i zaposlenima u prodaji i marketingu, vlasnicima malih i srednjih preduzeća, rukovodiocima preduzeća iz javnog i privatnog sektora, te svima koji žele poboljšati prodajne i marketinške vještine i znanja.
Svi, ali i oni koji za oglašavanje imaju na raspolaganju minimalna sredstva, naučit će kako da ostvare povrat tog ulaganja uz primjenu potpuno besplatnih internet alata. Jedan od predavača na seminaru i konsultant za digitalni marketing i strategiju, Edin Halilović, savjetuje da je online promocija najbolja prilika za pokretanje novih i unapređenje postojećih biznisa i prodaje. Upravo je glavna ideja seminara pokazati učesnicima kako efikasno doći do novih kupaca koristeći online alate. “Uključite digitalni marketing, ili će digitalni marketing isključiti vas” – poručio je Semir Musić, certificirani Google AdWords ekspert, i time ukazao da je vrijeme da počnete razmišljati o prvom koraku u svijetu digitalnog marketinga i tako steknete konkurentsku prednost na tržištu.
Kompanija Lilium postoji već dvije godine i za taj relativno kratak period, uspjela je ostvariti saradnju sa najvećim kompanijama u BiH među kojima su DM, Porsche BH, Mercedes, Posao.ba, ASA Osiguranje, OLX, Astra i Borovo te mnoge druge. Lilium je bosanskohercegovačka firma koja ima Google Partner status što znači da u pogledu kreiranja kampanja ispunjava sve Googleove uslove i preporuke.
Preostalo je još samo nekoliko slobodnih mjesta, stoga požurite sa prijavom.
Prijaviti se možete na web stranici academy.lilium.ba ili mailom na info@lilium.ba.