BiH

Travnik ponovo postaje modni centar: Najavljen 2. Travnik Fashion Weekend

Nakon prošlogodišnjeg, uspješno realizovanog Travnik Fashion Weekenda koji je u srcu Bosne i Hercegovine okupio eminentna imena modne i kreativne industrije uz izgradnju platforme za podršku mladim budućim kreatorima, užurbano teku pripreme za Drugi TFW.

Prema riječima organizatora, trenutno se finalizira pozornica koja bi vizualno i konceptualno trebala biti drugačija od prošlogodišnje, sklapaju se nova partnerstva i pripremaju kolekcije. Iako je Travnik Fashion Weekend ove godine najavljen za 11. i 12. oktobar, sve bi trebalo biti spremno i mnogo ranije, tvrde iz Organizacijskog odbora.

„Izuzetno nam je važno što je lokalna zajednica prepoznala značaj Travnik Fashion Weekenda i stala uz nas. Veliku zahvalnost dugujemo Vladi Srednjobosanskog kantona, Općini Travnik i Turističkoj zajednici Općine Travnik, koji su svojim angažmanom i podrškom omogućili da ovaj događaj nastavi rasti i razvijati se. Posebnu zahvalnost upućujem našim studentima i profesorima Fakulteta za tehničke studije, koji svojim znanjem, kreativnošću i predanošću transformišu Travnik u istinski bh. centar mode – što je naš grad kroz historiju oduvijek i bio.“ – kazala je prof.dr. Amra Tuzović iz Organizacijskog odbora TFW-a.

Travnik, grad s dugom tradicijom tekstilne proizvodnje i razvoja i ove godine će biti domaćin istaknutim bosanskohercegovačkim modnim kreatorima, dizajnerima i preduzetnicima iz modne industrije uz „mnogo noviteta i iznenađenja“ – naglašava Tuzović.

Dva dana posvećena modi i dijalogu

Prvog dana manifestacije, 11. oktobra, TFW će biti pretvoren u dijalošku platformu. Vrhunski stručnjaci iz tekstilne, modne i medijske industrije govorit će o budućnosti ovog sektora, tehnološkim izazovima i mogućnostima za razvoj. Drugog dana, 12. oktobra, fokus će biti na modnoj pisti, gdje će publika imati priliku vidjeti kreacije bosanskohercegovačkih dizajnera, s akcentom na lokalne – travničke kreatore.

Selma Maličbegović koja stoji iza Fashion M tima, ove godine dio je organizacijskog odbora Travnik Fashion Weekenda i obećava vrhunski događaj koji će, kaže, biti na svjetskom nivou, ali s fokusom na lokalne modne stvaraoce. „Organizacija jedne modne revije uvijek je izuzetno kompleksan i zahtjevan proces. Potrebno je uskladiti rad modela, tehničku podršku, kreativne ideje i promociju, a svaka od tih karika jednako je važna da bi krajnji rezultat bio savršen. Upravo u toj složenosti leži i posebna čar ovog posla – spoj discipline, umjetnosti i timskog rada. Veliko mi je zadovoljstvo što sam dio Travnik Fashion Weekenda, jer je to događaj koji povezuje najbolje iz svijeta mode i daje novu energiju domaćoj modnoj sceni.“ – kazala je Maličbegović.

 

Da Travnik ide u susret sjajnom događaju potvrđuje i objavljeni promotivni spot u kojem se pojavljuje i jedna od najtalentovanijih i trenutno najtraženijih bh. manekenki Leonarda Tomić. Upravo Leonarda, jedna je od članica Fashion M tima i svojom gracioznošću na nedavno održanom događaju „Fashion Face World 2025“ u Antaliji, osvojila je čak tri titule, uključujući i Grand Prix. Leonarda od 2023. godine nosi i titulu „Top Fotomodel BiH“ i pepoznatljivo je lice prestižnih događaja poput „European Fashion Passporta“ i Generalnog Festivala Mode BiH.

Svjetski modni događaj u srcu BiH

Prošlogodišnji Travnik Fashion Weekend pokazao se kao kvalitetna i perspektivna platforma za promociju modnih i medijskih trendova. To potvrđuje i učešće renomiranih bh. kreatora i dizajnera, među kojima se izdvajaju Adnan Hajrulahović Haad, Emina Husedžinović Ibrahimović, Ninela Memić, Sanela Alihodžić, Selma Maličbegović, kao i brendovi Dresscode, Bellissima, X.O.S. Concept Wear, Budi svoja i Senses.

Ove godine, ističu organizatori, cilj je pružiti podršku mladim dizajnerima, modelima i novim bh. brendovima, te povezati kreativni sektor s obrazovanjem i lokalnom privredom. Time Travnik Fashion Weekend ne samo da promoviše modu, već i podstiče pozitivne promjene u domaćoj tekstilnoj industriji.

Inače, TFW 2025 organizuje Fakultet za tehničke studije Univerziteta u Travniku, u koorganizaciji s Udruženjem građana „Grafx“. Generalni pokrovitelj je Vlada Srednjobosanskog kantona, dok su partneri Općina Travnik, Turistička zajednica Općine Travnik, Modna agencija „Fashion M“ i Kompanija „Qlity“. Projekat podržava i Zavičajni muzej Travnik.

Možda će Vas zanimati i: