Granični prelaz Brčko pored toga što je specifičan slučaj u pogledu beneficija za turizam, donosi i jednu od najznačajnijih prednosti Brčkog, a to je logistički potencijal i ekonomsku atraktivnost našeg grada.
Komparativna prednost koju carinjenje u Brčkom ima za lokalne firme, a naročito one proizvodne, jednaka je prednosti za sve kompanije u našem okruženju, a riječ je o brojnim privrednicima iz Bijeljine, Zvornika, Ugljevika i Lopara, koji će biti prinuđeni da zatvaranjem mosta počnu da koriste druge granične prelaze.
„Obustavljanjem teretnog saobraćaja preko mosta, Brčko ostaje potpuno logistički marginalizovano, što prirodno dovodi do drastičnog smanjenja prihoda od terminala koji je našem gradu u 2018. godini donio 1.236.000,00 KM bez uračunatog PDV-a“ poručili su iz Udruženja logističara Brčko distrikta Trans Logistics.
Sa druge strane, za sve koji svoju robu budu i dalje carinili u Brčkom donijeće dodatan trošak terminala i špedicije od oko 100 do 200 KM, duži transportni put, a samim tim i više izgubljenog vremena.
„Ugrožavanjem poslovanja domaćih privrednika direktno su ugrožena i radna mjesta. Trenutno ako vidimo da u 10 špedicija rade po tri zaposlena, najmanje 30-ak porodica može ostati bez egzistencijalnih primanja, a ako dođe do potpunog zatvaranja mosta zbog rekonstrukcije štetu će pretrpiti i veliki trgovački lanci, benzinske pumpe i restorani, što bi na godišnjem nivou značilo gubitak od 30 miliona KM“ izjavili su u Udruženju logističara Brčko distrikta.
Pored svih gubitaka za Brčko, zatvaranje mosta moglo bi da prouzrokuje i dugoročnu posljedicu, a to je dodatan odlazak radne snage u zemlje Europske unije i nedostatak kvalifikovanog kadra.