Promo

Probajte ove besplatne platforme za praćenje poslovnih stranica i uspješnosti komunikacijena društvenim mrežama










Reputacija je osnova napretka svakog brenda.

Ukoliko ljudi nemaju visoko mišljenje o vama, sve dok to ne promjenite nećete moći da napravite iskorak i unaprijedite svoj brend.

Osnovni problem koji morate da riješite jeste – kako da saznate kakvo mišljenje ljudi zapravo imaju o vama. Najprije ćete to učiniti putem društvenih mreža.

Ali budite bez brige. Monitoring društvenih medija ne znači da morate beskrajno da skrolujete profile i čitate milione komentara kako o vašem brendu, tako i o konkurenciji. Dovoljno je da se obavijestite i počnete da koristite neki od softvera koji vam u tome mogu pomoći i koji će umjesto vas čitati i pratiti sve što ljudi imaju da kažu.

Ukoliko se do sada niste sreli sa ovakvim programima, pripremili smo listu od nekoliko njih koji su potpuno besplatni i koje možete već danas da isprobate.

TweetDeck

Ovaj alat koristi se najprije za praćenje sadržaja na društvenoj mreži Twitter, pa vam u okviru tog obima zahtjeva nudi veliki broj opcija kojima možete da prilagodite pregled ove mreže svojim potrebama.

Možete da ga podijelite na nekoliko panela i da na svakom od tih panela pratite određenu grupu objava koja vas u tom trenutku zanima.

Takođe ćete biti u prilici da u naletu velikog broja tvitova razdvojite svaki i pratite ih tako da prepoznate na vrijeme gdje se spominje vaš brend i kako vama može da bude od koristi sve to što u datom trenutku iščitavate.

Social Mention

Bilo da želite da pretražite blogove, mikroblogove, informativne portale, društvene mreže ili forume, uz pomoć ove platforme to možete da učinite jednostavno i efikasno.

Nakon što odaberete konkretne ključne riječi, dobićete jasan prikaz svega o čemu se o vašem brendu ili temi koju istražujete priča ili piše na internetu, kakve su reakcije i koliko se zapravo konverzacija vodi o tome.

Ove informacije biće vam značajne za formiranje daljeg toka komunikacije i strategije koju ćete pratiti pri nastupanju u javnosti.

Tweet Reach

Slično kao i TweetDeck, i ova platforma vam nudi istraživanje Twittera i praćenje različitih tvitova vezanih za temu koja vas u datom trenutku zanima.

Prilikom prijavljivanja ostvarujete pravo da istražite performanse 100 tvitova, ali nakon toga ćete morati da platite korištenje platforme, pa iskoristite promotivni period pametno.

Bilo da vas zanima gdje se spominje vaše ime, ključne riječi ili konkretna tema, možete vidjeti koliko ljudi o tome priča, gdje se najčešće spominje i koliko korisnika ove mreže je vidjelo to što istražujete.

SumAll

Ukoliko se opredijelite za ovu platformu, imaćete priliku da povežete sve svoje kanale na društvenim mrežama u okviru jedne platforme. Tako ćete moći da pratite kompletne podatke potrebne za analitički pristup tome koliko je uspješan bilo koji od vaših postova, odnosno objava.

Ukoliko platite dodatno, takođe ćete imati mogućnost da koristite isti softver za zakazivanje objava i planiranje komunikacije unaprijed.

Korištenjem platforme SumAll olakšaćete sebi posao i moći ćete mnogo lakše da pratite sve što se dešava na kanalima koje vodite.

Naučite kako

Kreiranje strategije, pisanje objava i praćenje analitike na društvenim mrežama nije jednostavan zadatak. Da biste to mogli da radite, pored softvera koji će vam u tome sigurno pomoći važno je da posjedujete i znanje kako biste mogli da ga koristite. U tome vam neće biti od pomoći kratki kursevi od nekoliko mjeseci, već treba da posvetite tome barem jednu godinu rada, uz pomoć stručnih mentora.

Upišite ozbiljnu obuku za internet marketing i napravite korak ka karijeri iz svojih snova.



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button