BiH

Predstavljeni ključni rezultati treće Studije o socio-ekonomskom uticaju Coca-Cole u BiH za 2019.










Ključni nalazi treće Studije o socio-ekonomskom utjecaju Coca-Cole u Bosni i Hercegovini u 2019. godini koja je – prvi put virtualno – predstavljena danas pred predstavnicima relevantnih institucija, vladinog i nevladinog sektora, ministrom spoljne trgovine i ekonomskih odnosa Stašom Košarcem, predstavnicima akademije, poslovnih udruženja, zajednice, poslovnih partnera te medija, pokazuju da je ukupna vrijednost direktnog i indirektnog utjecaja Coca-Cole u obliku plata, poreza i dobiti u 2019. godini iznosila je 186 miliona KM, što čini 0,5% BDP-a Bosne i Hercegovine.

Coca-Cola direktno stvara 40 miliona KM dodane vrijednosti, odnosno svaka konvertibilna marka koju stvara Coca-Cola podržava stvaranje još 4 KM dodane vrijednosti u bosanskohercegovačkoj ekonomiji. Osim toga, Coca-Cola indirektno podržava još 146 miliona KM u ekonomiji Bosne i Hercegovine.

Nakon predstavljanja rezultata Studije koja objašnjava Coca-Colin doprinos bosanskohercegovačkoj privredi te utjecaj njenog dugogodišnjeg poslovanja u Bosni i Hercegovini na napredak društva u cjelini, održana je i panel diskusija u kojoj su učestvovali Aida Soko, ekonomska ekspertica i savjetnica premijera FBiH, Vjekoslav Vuković, predsjedavajući Vanjsko trgovinske komore BiH, Nihad Imširović, izvršni direktor Konzuma Bosne i Hercegovine i Rajko Lazić, generalni sekretar društva Crvenog krsta/križa BiH.

Učesnici panel diskusije razgovarali su o tome šta poslovanje Coca-Cole donosi ekonomiji Bosne i Hercegovine, šta njenim poslovnim partnerima i svima koji se nalaze u Coca-Colinom dobavljačkom lancu, koliko je za društvo bitno imati tvrtke koje nisu tu samo zbog vlastite dobiti, već i dobiti zajednice u kojoj posluju.



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button