RegionVijesti

Povod tučnjave u školi: Učenik provocirao profesora, pominjao mu suprugu i porijeklo

Škola u Zagrebu










Krenulo je naguravanje, a potom je profesor pao na pod. Ustao je i dohvatio predmet kojim je udario učenika. Sve je trajalo manje od minute. Epilog priče ispisala je policija.

“Profesor (61) uhićen je nakon čega je po dovršenom kriminalističkom istraživanju utvrđeno da je na štetu maloljetnih učenika počinio kazneno djelo nanošenja teške tjelesne ozljede u pokušaju, kazneno djelo tjelesne ozljede i dva kaznena djela povrede djetetovih prava”, saopćila je PU zagrebačka.

“Naravno da alkoholiziranom nastavniku nije mjesto u školi i da je takav događaj za svekoliku osudu. Škola je postupila sukladno proceduri i nije napravila nikakvu pogrešku. U srijedu smo zatražili da ministarstvo pošalje krizni tim koji će dodatno raditi s djecom, a tko je koga prvi, to ne možemo mi procjenjivati”, rekao je Radovan Fuchs, ministar obrazovanja RH.

Ali upravo tu stranu priče za Dnevnik Nove TV ispričala je grupa učenika. Neki su svemu svjedočili iz prve ruke.

“Taj učenik je sam po sebi provokator, voli zezati profesora i profesoru je prekipjelo, makar ja tu smatram da je više kriv učenik, nego profesor zato što on nema što provocirati i govoriti mu nešto”, rekao je jedan od učenika.

“Taj učenik vrijeđao je njega i spominjao je njegovu ženu, da je četnik, a žena i troje braće su mu umrli prije nekoliko mjeseci i to je radio učestalo, nije samo na tom satu, nego unazad nekoliko sati”, dodao je drugi.

Duže vremena je to radio i provocirao, ne znam zašto. Možda on vidi neku svoju satisfakciju”, istaknuo je treći.

Svašta se piše i govori, kažu učenici. Upravo je to razlog zašto su profesoru odlučili dati podršku.

“Dobar kao profesor i dobar kao osoba, vidi se da nije pukao”, izjavio je četvrti učenik. Na pitanje reportera Dnevnika Nove TV je li neko imao problema s profesorom, učenik je odgovorio: “Koliko ja znam, ne” te je dodao kako niko od profesora s njima nije popričao.

 



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button