Valter Tuzlanski

Od utorka izmjena u postupku podnošenja zahtjeva za vizu kategorije “detaširani radnici”







Njemačka ambasada Sarajevo obavještava da će od utorka 18.07 doći do promjena u postupku podnošenja zahtjeva za vizu kategorije “detaširani radnici”.

Kako su kazali, oni će biti preuzeti od strane eksterne outsourcing agencije.

“Od 18. jula 2023. će se zahtjevi za vizu podnositi u našoj eksternoj outsourcing agenciji Visametric. Ove kategorije su već predate u nadležnost u agenciju Visametric – Detaširani radnici. Ostale kategorije za vize će postepeno biti prebačene i predate u narednim sedmicama”, kazali su.

Od 1. augusta će podnosioci zahtjeva za vize prema Zapadnobalkanskom sporazumu morati i u navedenoj agenciji podnijeti zahtjev za vizu, prenosi Akta.ba

Kada je riječ o ostalim uslugama one ostaju nepromijenjene, termini u Ambasadi su besplatni i ne naplaćuje se rezervaciju termina. Također, nije moguće uplatiti taksu za raniji termin.

Svi slobodni termini su vidljivi i dostupni za rezervisanje na online portalu za zakazivanje termina. Ni agencije ni turističke agencije ne mogu rezervisati neki drugi termin osim onog koji i korisniku stoji na raspolaganju. Zbog toga nije potrebno posredovanje agencije ili turističke agencije za rezervaciju termina.

Rezervišite samo jedan termin

Iz Ambasadae kažu da njihov sistem za zakazivanje termina prepoznaje višestruke rezervacije. Ukoliko se više puta registrujete, rizikujete da ne dobijete termin kada vam zaista bude potreban.

Ukoliko niste u mogućnosti da dođete na svoj termin, mole da ga što prije stornirate putem linka koji se nalazi u potvrdnom e-mailu vašeg termina. Ukoliko se ne pojavite na zakazanom terminu, a da ga niste prethodno stornirali, nećete moći rezervisati novi termin u portalu za zakazivanje termina i to u periodu od nekoliko sedmica.

Jako je bitno da unesite tačan broj pasoša isključivo u za to predviđeno polje. Provjerite dva puta da li je broj vašeg pasoša ispravno unesen. Ulazak u odjel za vize biće samo omugućen, ukoliko je broj pasoša u registraciji za termin u potpunosti tačan. Broj pasoša nije moguće promijeniti nakon rezervacije termina. Ukoliko ste u međuvremenu između rezervacije termina i konačnog termina dobili novi pasoš, iz Ambasade savjetuju da sa sobom na termin ponesete i stari pasoš.

Unošenje matičnog broja nije dopušteno – “Mi vam nećemo dozvoliti ulazak u odjel za vize, ukoliko unesete matični broj umjesto vašeg broja pasoša”, navode.

Navedite e-mail adresu kojoj možete pristupiti u svako doba

Potvrdu o zakazanom terminu dobit ćete na onu e-mail adresu koju ste i naveli prilikom rezervacije termina. Nije moguće naknadno promijeniti e-mail adresu. Prilikom rezervacije termina koristite e-mail adresu koja vam je dostupna u bilo kojem trenutku.

Ne prihvatajte ponude agencija ili turističkih agencija da vam kreiraju novu e-mail adresu. Tako rizikujete da ne dobijete potvrdu o terminu ili da vam posrednik za potvrdu termina naplati dodatnu taksu.



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button