Autoshow week

Novi BMW X1. Svestrani, urbani automobil za nesputan užitak u vožnji.










Novi BMW X1- nasljednik modela koji je utro put ovoj klasi automobila- ubrizgava još jaču dozu sportsko- terenske DNA klase vozila Sports Activity Vehicle u polovicu koja se bazira na višoj premium kompaktnoj klasi. Druga generacija ovog uspješnog modela, koji je dosad prodan u više od 730,000 primjeraka, izlazi na pozornicu sa dizajnom karoserije ravno iz kalupa BMW-ova modela X. Međutim, unutrašnjost novog BMW-a X1 nudi puno više mjesta za putnike i prtljagu, uz najmodernije, luksuzno uređenje te funkcionalnost koja se temelji na pouzdanom inženjeringu i tehnologiji. Motori s četiri cilindra najnovije BMW-ove generacije, verzija BMW-ovog xDrivea, inteligentnog sustava za pogon na sve kotače, optimizirana za efikasnu potrošnju goriva te tek razvijena, nova tehnologija podvozja, zajedno doprinose osjetnom povećanju sportskih performansi te udobnosti u vožnji u usporedbi s modelom na odlasku- pri čemu je potrošnja goriva, skupa s emisijom, srezana čak i do 17 posto kada se modeli usporedno sagledaju.  

Pored svoje prilagodljivosti i učinkovitosti koje mu jamče prednost na tržištu, došljaku će, da se istakne u svojoj niši, pomoći i dug niz inovativnih odlika opreme novog BMW-a X1. Među stavkama na popisu dodatne opreme nalaze se i prednja svjetla u potpunoj LED tehnologiji, dinamička kontrola amortizera Dynamic Damper Control, BMW-ov Head-Up zaslon te sustav Driving Assistant Plus za pomoć u vožnji.

Karakterističan BMW X model: robusne proporcije, impresivna varijabilnost i čuvene vrhunske karakteristike.
Kršnih proporcija, impozantne pojave i dinamičnih linija, novi BMW X1 diči se upečatljivom vanjštinom koja ističe njegov status najmlađeg člana BMW-ove obitelji modela X. Novi model viši je od svog prethodnika (+53 milimetara), što je doprinijelo povećanju prostranosti interijera. Usto, značajno povišen položaj sjedenja (+36 milimetara sprijeda, +64 milimetara straga) optimizira vozačev pregled ceste.

Prostor za koljena na stražnjim sjedalima povećan je za 37 milimetara u standardnoj izvedbi te čak do 66 milimetara uz opremu s prilagodljivim stražnjim sjedalima, dok je kapacitet prtljažnika od  505 litara za 85  litara veći od kapaciteta prethodnika. Preklapanjem standardnih naslona stražnjih sjedala specifikacija 40:20:40, koji su također dodatno dostupni i u izvedbi s prilagodljivim nagibom, zapremnina spremnika može se povećati do impresivnih 1,550 litara. Preklopno suvozačevo sjedalo te stražnja sjedala koja se mogu pomicati 13 centimetara naprijed i nazad, opcije su koje kao dio dodatne opreme pružaju još veću varijabilnost

Dizajn interijera novog BMW-a X1 spaja dizajn kokpita usredotočen na vozača koji je već postao prepoznatljiva crta svih BMW-ovih modela sa notama koje potiču samouvjeren užitak u vožnji koji vam samo SAV može pružiti te sa suvremenim, vrhunskim uređenjem. Standardna oprema sadrži klimu, audio sustav sa utorima za USB i AUX-in te operacijski sustav iDrive, čiji je zaslon od 6.5 inča integriran u instrumentnu ploču u svojstvu samostojećeg monitora. Pored toga, paketi Advantage, Sport Line, xLine te M Sport dostupni su kao alternativa standardnim specifikacijama, što otvara vrata brojnim mogućnostima individualizacije vozila

Nova generacija motora, sustav pogona na sva četiri kotača optimizirane potrošnje xDrive.
Druga generacija BMW-a X1 (ukupna potrošnja: 6.4–4.1 litre/100 km [44.1–68.9 mpg imp]; emisija CO2 ukupno: 149–109 g/km) usklađena je s najnovijom ponudom motora. Dvije benzinske i dvije dizelske izvedbe motora bit će dostupne već od lansiranja modela u listopadu 2015., a svi motori imaju četiri cilindra i dio su nove generacije motora BMW grupe. Motori će biti u rasponu snage od 110 kW/150 KS do 170 kW/231 KS. Motori su povezani ili s ručnim mjenjačem sa četiri brzine ili s automatskim Steptronic mjenjačem s osam brzina. Ni jedan ni drugi mjenjač nisu ni ovaj put prošli bez inovacija.

xDrive inteligentan sustav pogona na sva četiri kotača također se našao u novorazvijenom BMW-u X1 u novijoj izvedbi. Taj se lagan, kompaktan i učinkovit sustav služi elektro-hidraulički kontroliranom spojkom od nekoliko ploča kako bi rasporedio pogon između prednje i stražnje osovine na način koji najbolje odgovara trenutnim zahtjevima vožnje. S druge strane, kod modela BMW X1 sDrive20i i BMW X1 sDrive18d, tu je ulogu preuzeo mehanizam pogona na prednje kotače, koji je prethodno razvijen kako bi pružio dinamiku vožnje po kojoj je BMW-ov brend poznat te se dokazao kod BMW-ovih modela Serije 2: Active Tourer i Gran Tourer.

Premijerno kod BMW-a X1: Head-Up zaslon i pomoć u vožnji Driving Assistant Plus.
Smjena generacija BMW-a X1 također donosi značajne napretke u polju inteligentnog povezivanja. Novi dodatak u nizu BMW-ovih ConnectedDrive stavki je i BMW-ov Head-Up zaslon koji, kao i kod većih X modela, projicira značajne informacije direktno u vidno polje vozača- na vjetrobransko staklo. U paketu dodatne opreme, BMW X1 sad je moguće opremiti i sustavom Driving Assistant Plus aktivne regulacije brzine s funkcijom kreni/stani, upozorenjem od promjene voznog traka, asistentom za vožnju u zastoju, upozorenjem od naleta te upozorenjem na pješake sa gradskom funkcijom kočenja. Ove sustave nadopunjuje i najnovija paleta aplikacija koja omogućuje vozačima da povećaju udobnost ili se koriste navigacijom i sustavima za informiranje i zabavu, ovisno o osobnim željama i sklonostima.



Back to top button