Biznis

Ne propustite seminar Agencije Apriori: “Content marketing – Kako sadržajem privući nove turiste”




Content marketing u turizmu je postao jako važan segment oglašavanja i komuniciranja s potencijalnim turistima i gostima. Gosti svih generacija sve češće on-line istražuju destinacije, lokacije, ponudu i na temelju pretrage donose odluku. Content marketing upravo ima zadatak privući i zainteresirati, za razliku od dosadašnjeg načina gdje se agresivno guraju reklame.

Vlasnici smještajnih kapaciteta bilo koje vrste i veličine, content marketingom kroz blogove mogu približiti i prezentirati svoju ponudu, navesti turiste da ih posjete, te kasnije budu vrlo glasan “mouth to mouth” marketing. Gosti se mogu privući i drugim kanalima content marketinga npr. video uradcima, detaljno napravljenim vodičima, kartama s označenim znamenitostima i dr. Jedan od načina su i sve popularnije mobilne aplikacije.

Možda će Vas zanimati i:

Zadovoljni gosti pričaju s drugima i uživo i na društvenim mrežama, a kad nisu zadovoljni pričaju još više.

Kako osmisliti i provesti content marketing kampanje saznajte na seminaru “Content marketing – Kako sadržajem privući kupca”, koji će se održati u utorak (08.03.) u Mostaru, srijedu (09.03.) u Sarajevu i četvrtak (10.03.) u Banja Luci.

Predavač na seminaru je Ilija Brajković iz agencije “Akcija” koja se na tržištu probila upravo content marketingom.

Program, prijava i detalji vezani uz seminar su na stranici organizatora www.apriori.ba.

Možda će Vas zanimati i:

Back to top button