SvijetZanimljivosti i zabava

Naručio kauč koji je dostavljačima zaglavio na stubištu. Ostavili su ga tamo i otišli (FOTO)




Luke Ansell kupio je posve novu kuću u Bournemouthu u Ujedinjenom Kraljevstvu. S jedne online trgovine naručio je kauč, no nikako nije očekivao što će dostavljači napraviti.

Naime, vlasnik kaže da su dostavljači zaglavili sa sofom na stubištu i da su mu oštetili zidove. Nakon štete koju su učinili, samo su rekli da nemaju vremena da to popravlju te su otišli, piše BBC.

Ostavili su kauč i otišli

Ručno rađen kožni kauč trebao je biti najnoviji dodatak kući u koju su se Ansell i njegova supruga nedavno uselili. Dostavljači su stigli 19. januara i procijenili da nemaju dovoljno mjesta kako bi kauč odnijeli na sprat kuće. Ipak, pokušali su ga prenijeti, ali kauč je zapeo na stubištu.

“Zaglavio se i nije ga se moglo pomaknuti ni naprijed ni nazad, a oni su rekli: ‘Više ništa ne možemo učiniti, nemamo vremena i moramo ići.’ To je bila prava noćna mora. Čak su mi rekli da potpišem da je kauč uspješno dostavljen, nakon čega smo se posvađali”, rekao je Ansell. Osim što su zaglavili, oštetili su zid.

Kompanija poslala objašnjenje

Kompanija je opovrgnula neke od navoda vlasnika kuće i rekla kako će isporučiti novi kauč do ulaza u kuću i popraviti oštećenja na zidovima, a zbog ovog slučaja provode internu istragu. Kažu da je Ansell u vrijeme isporuke razgovarao o problemu uskih stepenica s odjelom za korisničku podršku i savjetovao da bi dostavljači “trebali pokušati” odnijeti kauč na sprat.

“Dok su naš vozač i njegov kolega pokušavali podići kauč na drugu stepenicu, vi ste također pokušavali pomoći te ste zajedno s dostavljačima uspjeli zaglaviti kauč i oštetiti zidove. Mi kao kompanija nastojimo da nam naši klijenti uvijek budu na prvom mjestu i gradili smo svoje poslovanje tokom 13 godina s tim u prvom planu. Također jako pazimo na sigurnost našeg osoblja i to je jedan od naših prioriteta”, piše u mailu koji su poslali Ansellu.

 

Izvor
index.hr

Možda će Vas zanimati i:

Back to top button