Izdvojeni članakSport

Mujkanovićev vikend za zaborav u Splitu: Sezona je gotova?




U okolini Splita, na stazi Malačka, vožena je četvrta trka Prvenstva Hrvatske na brdskim stazama. Iako se nadao boljem vikendu nakon tri vrhunska nastupa u Biokovu, Kotoru i Skradinu, Armin Mujkanović će željeti da što prije zaboravi vikend u Splitu.

Ništa nije ukazivalo na to da će Tuzlak imati najteži trkački vikend u posljednje tri godine. Nakon nastupa u Skradinu, kompletna automobilistička zajednica je bila ubijeđena da su Mujkanović i njegova Honda Integra Type R u vrhunskoj formi, te da će na kraju godine slaviti sigurnu titulu.

Subota je nagovijestila da se Mujkanović neće moći boriti za pobjedu u klasi 6a. Dva glavna konkurenta su bili van domašaja, ali to je nešto na što je tuzlanski automobilista i aktuelni šampion klase bio spreman. Plan za Malačku je bio ograničiti štetu i uzeti što veći broj bodova, te iskoristiti prilike. Nakon treninga, Mujkanović nije bio pretjerano zadovoljan:

„Ako sam u Skradinu imao savršen osjećaj u automobilu, ovdje je potpuno drugačije. Već na treninzima sam dosegao svoj limit i mislim da ne mogu mnogo više izvući iz sebe, ali ni iz automobila. Osjećaj me nikad ne vara i mislim da će biti jako teško doći do podijuma. Nadam se da ovoga puta griješim.“, izjavio je blago zabrinuti Mujkanović koji je subotnje treninge završio na trećem mjestu grupe 6 i klase 6a.

Nedjelja je potvrdila Mujkanovićeve sumnje, te ga ni ovoga puta osjećaj nije prevario. Nakon prve vožnje, zauzimao je četvrto mjesto u klasi, samo 2 desetinke iza trećeplasiranog. Međutim, pesimizam je dodatno porastao obzirom na to da ni sam Mujkanović nije mislio da može brže od toga. U drugoj vožnji, automobil je potpuno izgubio snagu i prebacio se u „safe mod“ pa se Tuzlak samo popeo do cilja. Bio je to prvi ozbiljniji problem s Integrom još od Biokova prošle godine kada je pukao mjenjač.

„Ne znam ni sam šta se desilo. U jednom momentu sam samo ostao bez „gasa“ pod nogom. Auto je izgubio snagu, motor se prebacio u safe mod, iza sebe sam vidio crn dim. Postoje neke sumnje šta bi moglo biti, ali ništa ne želim reći dok se ne vratim nazad u garažu i pregledam automobil do kraja. Ukoliko se sumnje obistine, slobodno mogu reći da je sezona za mene gotova i da gubim titulu u Prvenstvu Hrvatske.“, izjavio je Mujkanović.

Da stvar bude tragičnija po Mujkanovića, i pored spomenutih problema, Tuzlak je uspio slaviti u grupi 1 za FIA CEZ šampionat, čime se „lansirao“ na treće mjesto u ukupnom poretku:

Da, ovaj kvar još više boli jer smo ovom pobjedom došli u jako dobru poziciju u CEZ šampionatu. Došao sam na bod iza momka u Lamborghinijevom GT3 automobilu i samo 4,5 boda iza vodećeg Bratschija u monstruoznom Mitsubishi Lanceru EVO od preko 700 KS. Evidentno je da nećemo moći nastaviti nastupe u CEZ šampionatu, a sasvim sigurno je da ćemo preskočiti i narednu trku Prvenstva Hrvatske.“, zaključio je vidno razočarani i zabrinuti Mujkanović.

Za Mujkanovića i njegovu ekipu kreće trka s vremenom. Naredna trka za CEZ šampionat je već narednog vikenda u Sloveniji. Sam nastup u Gorjancima bi bio veliki izazov u finansijskom smislu, a uz tehničke probleme na automobilu, gotovo je nemoguće da Tuzlaka vidimo u Sloveniji za sedam dana. Što se Prvenstva Hrvatske tiče, ni tu nije bolja situacija. Naredna trka se vozi na Sljemenu, a ona je već za dvije sedmice. Jedno je sigurno, Mujkanović i njegov tim pred sobom imaju svojevrsnu „nemoguću misiju“.

Možda će Vas zanimati i:

Back to top button