Lukay Yla iz Litve bio je više nego kreativan u traženju novog posla. Preselio se u San Francisco i želio je mjesto u najboljim marketinškim ili tech tvrtkama. No bio je svjestan da tamo sa željama kao njegovim dolazi na stotine i stotine sličnih njemu. I da je obično slanje životopisa ravno bacanju u smeće. Zato je morao smisliti nešto drugačije. Inovativnije. Kreativnije. Iskazati se.
Došao je do direktora svih tvrtki osobno. Kao dostavljač krafni. Odjenuo se kao dostavljač jedne od najvećih dostavljačkih tvrtki u San Franciscu i dostavio paket s krafnama direktorima top 10 oglašivačkih tvrtki i 30 top tech tvrtki u kojima bi volio raditi.
Kaip lietuvių rinkodarininkas Lukas Yla JAV darbo ieškojo. Su spurgų pagalba. https://t.co/uqVXcFMD9O pic.twitter.com/y4UfnMdfmO
— Dizainologija (@Dizainologija) October 16, 2016
Svaka kutija sadržavala je posebnu poruku i svi direktori bi je vidjeli kada bi otvorili kutiju. Na poklopcu kutije iznutra je pisalo: “Većina životopisa završi u smeću. Moj – u vašem trbuhu.”
@Kirasw I was trying to deliver donuts to you, but wasn't able to hand them personally. Hope you received th package pic.twitter.com/k3rNffSDje
— Lukas Yla (@LukasYla) September 12, 2016
Uz to je bilo priloženo pismo:
Pozdrav,
Ova dostava nije greška. Pretvarao sam se da sam dostavljač kako bih se uvjerio da je moj životopis stigao do vas osobno.
Kao što vidite, pristupam stvarima na drugačiji način i ono što je vrlo važno – volim završiti stvari.
Moje ime je Lukas; ja sam tip iz marketinga s pet godina iskustva. Divim se vašoj tvrtci i volio bih raditi za vas.
Ako sam vas zainteresirao i ako se pitate kako doći do mene, molim vas upišite bit.ly/check-resume u svom browseru.
Do tada, molim vas uživajte u ovim divnim i poznati krafnama iz pekarnice Mr. Holmes.”
Ovaj način izgleda da se svidio mnogim šefovima. Lukas je već imao 10 intervjua, a još nije bio ni dostavio pakete u sve firme koje je želio.