Lifestyle

Kakva nas budućnost čeka? Saznajte u Rovinju od 22. do 25. septembra







Dvije sedmice prije početka, poznat je najveći dio programa 9. Weekend Media Festivala koji se održava od 22. do 25. septembra u prostorima stare tvornice duhana u Rovinju, pod pokroviteljstvom Adris grupe. Najveće regionalno okupljanje komunikacijske industrije ponovo dovodi izuzetno zanimljive predavače iz inostranstva, predstavlja nove trendove i pokreće najvažnija društvena pitanja.

Naših prvih devet godina nevjerovatno je brzo prošlo, a mi se još uvijek osjećamo kao prvoga dana. Isti je entuzijazam, ista želja da se družimo, da razmijenimo znanja, upoznamo se, pa i pokrenemo nove projekte iz Rovinja. Weekend je nastao na ideji spajanja ljudi iz komunikacijske industrije u ozračju dobre zabave. Ovaj je festival kombinacija poslovne konferencije i velikog zabavnog parka, ove godine još i više nego prethodnih“, poručuje direktor festivala Tomo Ricov.

 

Koliko je Weekend bitan za industriju, ali i sam Rovinj, istaknuo je u ime glavnog sponzora Weekend Media Festivala Adris grupe, voditelj korporativnih komunikacija Predrag Grubić: Weekend Media Festival je finale jedne uspješne turističke sezone. Raduje što na Weekendu ustrajemo na konceptu kreativnog dokoličarenja. Tokom trajanja Weekenda izmjenjuju se različita iskustva iz komunikacijske industrije, ali i šire. Tamo se stiču i razmjenjuju znanja i poslovna iskustva te sklapaju poslovi. Weekend Media Festival je stalni pratitelj Adrisovih investicijskih napora da podignemo kvalitetu ponude u Rovinju. Ovo je svakako primjer dobre prakse da iz klasične ekonomije snažnije iskoračimo u kreativnu ekonomiju.”

 

U programu 9. Weekenda posebno se ističe predavanje američkog futurista Garyja Whitehilla koji sarađuje s poslovnim liderima, vladama i organizacijama u više od 60 zemalja svijeta. Iako živimo u nemirnim vremenima, Whitehill će u Rovinju predstaviti svoju optimističnu viziju 21. vijeka vođenog inovacijom, ujedinjenog kulturom i nadahnutog pravdom. Uprkos svim opasnostima, Whitehall vjeruje da će snaga ljudske genijalnosti nadmašiti sve strahove i promijeniti naš svijet na bolje za sve.

 

U programu Weekenda uvijek su dominirale teme novih trendova i tehnoloških promjena, ali ove godine smo to još dodatno pojačali. Trendovi se ubrzavaju, promjene su u mnogim segmentima poslovanja i života već nastupile, pa je vrijeme da se progovori i o posljedicama. Nekoliko panela posvetili smo upravo budućnosti koja se već odvija pred našim očima, ali želimo čuti i kako mlađi od nas vide ono što tek slijedi”, istakao je direktor programa Nikola Vrdoljak.

 

Tako je na panelu nazvanom “Budućnost je sada” glavna tema efikasnije i pametnije življenje i poslovanje. Koji su ključni trendovi i koliko će tehnologija promijeniti naše živote? Kako izgleda pametnije poslovanje? Na ta i srodna pitanja pokušat će odgovoriti Krešimir Madunović iz Iskon Interneta, Sonja Popović iz SAP-a, Vladimir Sabo iz HEP-a i Anđelka Strajher iz Megatrenda.

 

O budućnosti ipak najbolje mogu govoriti oni kojima ona pripada, a to su današnji tinejdžeri. Upravo će Lara, Nika, i Jan – na panelu s marketinškim stručnjakom Branimirom Brkljačom govoriti o tome kako oni koriste Internet i šta od njega očekuju. Čućemo i iskustva Milana Inića, jednog od najuspješnijih Youtubera s ovih prostora, čiji kanal Yasserstain ima gotovo 400 hiljada pretplatnika i preko sto miliona pregleda.

 

Ključnu ulogu u formiranju budućnosti ima obrazovanje, a svi se slažu da sistem obrazovanja ne odgovara potrebama društva 21. vijeka. Reforma obrazovanja postala je u Hrvatskoj jedna od središnjih tema javne rasprave, a tako će biti i u Rovinju, gdje će o toj temi bivši voditelj kurikularne reforme Boris Jokić raspravljati zajedno s Predragom Grubićem iz Adris grupe, Koradom Korlevićem iz Zvjezdarnice Višnjan i Josipom Ticom s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.

 

Budućnost je već nepovratno promijenila muzičku industriju, gdje je zavladao „Digitalni haos“, kako glasi naslov panela posvećenog muzici kao robi koja je nekad bila teško dostupna, a danas se do nje dolazi odmah. Jesu li te promjene pozitivne ili negativne i kako na to gledaju sami proizvođači muzike, pokušat će odgovoriti muzičariRobert Pešut Magnifico i Ida Prester, te Žarko Dimitrioski iz makedonske marketinške agencije Eden na Eden.

 

Uz predavanja, panele i prezentacije, Weekend i ove godine donosi mnoštvo radionica koje će se paralelno održavati u pet dvorana. Učesnici radionica moći će na njima steći brojna nova znanja, od toga kako prezentovati svoju ideju, preko email marketinga i Google Analyticsa, sve do mobilnog oglašavanja i copywritinga.

 

U organizaciji s HURA-om, na Weekendu sve marketingaše očekuje peti po redu BalCannes na kojem oglašivači ove godine odabiru najbolje projekte i agencije iz regije. Prijave su u toku, a zainteresovane agencije koje se žele predstaviti mogu predati svoje projekte do 9. septembra. Najboljih 25 biće predstavljeno na glavnoj pozornici Weekenda u petak 23. septembra. Četvrtu godinu zaredomSoMo Borac na Weekendu predstavlja najbolje digitalne radove u nekoliko kategorija. Ove godine primljen je rekordan broj prijava, iako same prijave traju još tri dana – do petka 9. septembra točno u podne.

 

A nakon ozbiljnih tema i burnih rasprava, vrijeme je za dobru zabavu koju Weekend garantuje svake godine. Bogati program započinje Hladno pivo powered by Laško, nastupom u četvrtak 22. septembra u Pepermint klubu, a posjetitelje koji već prvi dan dođu u Rovinj do ranog jutra zabavljat će DJ Filip Jelaš. U petak 23. septembraLampshade Media predstavlja Who See, a nakon njih slijedi Tomo In Der Muhlen u dvorani Vrt, dok vikendaše u Pepermint klubu zabavljaju Peppe & Sergej Trifunović. Muzički program u subotu 24. septembra završava  velikim partyem Jagermeistera i Ljetnog kina pod nazivom “Jägermeister presents Somewhere Over the Region”.

Prijave za 9. Weekend Media Festival još uvijek se primaju, a kako je interes velik, i ove se godine u Rovinju očekuje oko 4000 učesnika. Vidimo se u Rovinju!



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button