Popularni restoran brze hrane u njujorškoj četvrti Queens je za praznik spomenute godine osvanuo prekriven plahtom na kojoj je natpisom bilo naznačeno “McDonald's”.
Objekat je izgledao poput gigantskog duha, s iskruženim očima i žutim obrvama.
Ipak, onim što je dalje pisalo, dali su nagovještaj ko se zapravo krije ispod ove maske.
https://www.facebook.com/BenMediaGroup/posts/pfbid08YKJ2buJvMUrjvkgmqDhX6Zr2zRqT6HDLmtPV8S3KCUfB3p3QeCQ4e4Vv8kf6bYTl
Inače, ovo nije bio prvi put da je Burger King ismijao svog najvećeg konkurenta. Godine 2015. lanac hamburgera zatražio je od McDonald'sa da udruže napore kako bi stvorio “The McWhopper” – hamburger u znak Svjetskog dana mira.
Burger King je objavio reklame u New York Timesu i Chicago Tribuneu, a čak je napravio i web stranicu za tu ideju. Ali njegov trud bio je neuspješan, budući da je izvršni direktor McDonald'sa Steve Easterbrook odbio tu ideju.
Također, u aprilu iste godine službeni Twitter račun Burger Kinga bio je hakiran. Sumnje da iza toga stoji McDonald's pojavile su se nakon što je račun počeo lažno tvitati da je kupio Burger King.
McDonald's je odbacio odgovornost, a kasnije se pretpostavljalo kako je to učinila hakerska grupa Anonymous.