Rezultati novog istraživanja koje je obavljeno u Ohiu pokazali su da su djeca kojoj roditelji čitaju prije nego krenu u vrtić naprednija od svojih vršnjaka.
Razlog većeg napretka djece kojoj se čitaju knjige je činjenica da će oni čuti i zapamtiti više od milion riječi ako im njihovi roditelji dnevno budu čitali barem pet knjiga. Korisnim se smatra i ako im roditelji čitaju jednu knjigu dnevno jer će tada do vrtića čuti i upoznati 250.000 novih riječi.
– Djeca koja čuju i upoznaju veći dio vokabulara će biti bolje pripremljena kada vide te riječi na papiru kada krenu u vrtić iliškolu. Vrlo je vjerovatno da će lakše naučiti čitati i pisati ako su upoznati s izrazima koji će im biti potrebni u školi i vrtiću – rekla je Jessica Logan koja je radila u timu istraživača.
Ideja za ovo istraživanje potiče od prethodnog istraživanja u kojem je Logan sa svojim kolegama došla do otkrića da roditelji jedne četvrtine djece u državi nikada ne čitaju knjige svojoj djeci, a veliki dio njih djeci čita samo jednom sedmično.
– Činjenica da postoji toliko roditelja koji nikada ne čitaju knjige svojoj djeci nas je veoma šokirala. Željeli smo otkriti kakve bi to posljedice moglo ostaviti na djeci – zaključila je Logan.
(Hayat)