Lifestyle

FOTO: U Tuzli realizovan projekat pod nazivom “Iz ljubavi prema domaćem”




Uz podršku najvećeg domaćeg trgovačkog lanca Bingo Tuzla, a u realizaciji kompanije Kreativa Marketing, realizovan je još jedan Projekat podrške domaćim proizvođačima pod nazivom “Iz ljubavi prema domaćem”.

Učešće u kampanji su uzele brojne domaće kompanije među kojima bi smo izdvojili: VITALIS I RIO SOKOVI, DITA, MLIN NEZIĆ, VOĆAR BRČKO, FANA SREBRENIK, MI 99 GRADAČAC, IM SEMIĆ VISOKO.

Svi učesnici su zadovoljni rezultatima kampanje tako da će se kampanja nastaviti i dalje, odnosno trajaće kontinuirano sa kraćim prekidima.

4

“Iz ljubavi prema domaćem” je inače slogan pod kojim Bingo godinama provodi aktivnosti na jačanju pozicija domaćih proizvođača. Ovaj projekat je naišao na podršku i šire zajednice, pa tako imamo i emisiju koju realizuje RTVTK, a mnoge škole na području sjevero-istočne BiH organizuju nagradna takmičenja pod istim sloganom. Tu je i selfie kampanja “Iz ljubavi prema domaćem”, u kojoj kupce nagrađuju Bingo i domaći proizvođači.



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button