Jučer je održan event “Kanski lavovi u Sarajevu” na kojem su kreativni direktori, koji su bili na čelu timova što su osvajali kanske lavove u Adriatic regiji, predstavili svoje kampanje.
Toni Tomašek (kreativni direktor Publicis Groupe Slovenija, Ljubljana), Dušan Drakalski (regionalni kreativni direktor New Moment New Ideas Company), Vladimir Ćosić (kreativni direktor McCann Beograd), Vlatko Dimovski (I&F McCann Grupa, Chief Operation Officer McCann Adriatic), Žarko Veljković i Ivana Zeković (kreativni direktori Saatchi&Saatchi Beograd) napravili su vrlo inspirativne prezentacije koje su nagrađivane dugotrajnim aplauzom publike u kojoj su sjedili predstavnici agencija, oglašivača i medija iz BiH i Adriatic regije. Specijalni gost iz Londona bio je Rob Dembitz, Cannes Lions Corporate Development Director.
Praznik kreativnosti, u fascinantnoj Sarajevskoj Vijećnici koja je bila popunjena do posljednjeg mjesta, otvoren je filmom o prošlogodišnjem kanskom festivalu, u okviru kojeg su prikazani i neki od najuspješnijih radova.
Slijedila je prezentacija Roba Dembitza o kreativnosti u oglašavanju, njenom uticaju na uspjeh brendova i nekim praktičnim pitanjima kako se stiže do vrhunskih kreativnih ideja.
Nakon Dembitzovog predavanja slijedile su prezentacije najuspješnijih regionalnih kampanja koje su ovjenčane kanskim lavovima. U tim je prezentacijama bilo iskrenih emocija, ljudskih priča o putu do uspjeha u Cannesu, profesionalnih prezentacija kreativnih tehnologija i specifičnih vještina dolaska do kreativnih ideja.
Svi su gosti sa publikom nesebično podijelili svoje iskustvo i praktične savjete kako se prave vrhunske kampanje vrijedne nagrada na najvećim svjetskim festivalima.
Uskoro će sve prezentacije biti dostupne na Media Marketing YouTube kanalu, kako vam ja sad ne bih prepričavao njihov sadržaj, zato što bi zaista bilo teško vjerno prenijeti emocije i zlata vrijedne poruke govornika koji su bili vrlo inspirisani atmosferom u Vijećnici.