Kompanija FlixBus danas je u Sarajevu predstavila plan jačanja na tržištu Bosne i Hercegovine nudeći putnicima kombinaciju visoke razvijene tehnologije te iskustvo lokalnih prijevoznika.
Poslovanje Flixbusa, koji je ušao na tržište BiH u junu 2017., temelji se na međunarodnoj platformi koja je osnovana u saradnji s malim i srednjim regionalnim autobusnim prijevoznicima, pri čemu je FlixBus odgovoran za planiranje mreže linija, podršku korisnicima, upravljanje kvalitetom, marketing i prodaju kao i za poslovni i tehnološki razvoj dok su partneri s odgovorni za obavljanje vožnji.
Izvršni direktor FlixBusa za regiju istočne i centralne Evrope Boris Blažević izjavio je da im je drago da su putnici BiH posljednjih nekoliko mjeseci prepoznali prednosti putovanja FlixBusom, što im je dalo dodatni vjetar u leđa da se više fokusiraju na jačanje tržišta u BiH, te da intenzivno rade na daljnjem povezivanju s drugim državama.
Istaknuto je da su od pokretanja prve linije u junu kojom je Sarajevo postalo prva ishodišna tačka FlixBusa u BiH uz postojeće destinacije – Sarajevo, Kakanj, Zenica, Žepče, Maglaj, Doboj, Derventa i Bosanski Brod, umrežene još dvije, Visoko i Kiseljak, te su bh. putnicima omogućena direktna putovanja prema Sloveniji i još 23 destinacije u Njemačkoj.
FlixBus u svakom autobusu osigurava više prostora između sjedišta, utičnicu, besplatan internet, besplatnu prtljagu te mogućnost otkaza ili promjene rezervacije do 15 minuta prije polaska.
Također, svojim korisnicima nude mogućnost kupovine karata putem www.flixbus.hr, besplatne mobilne aplikacije koja putniku pruža mogućnost samostalnog planiranja puta, pravovremenih informacija o posebnim ponudama ili o stanju na cestama te kupovinu karata bez čekanja u redu. Za one koji kartu vole kupiti lično na raspolaganju je više od 80 prodajnih mjesta u BiH.
Partneri Flixbusa u BiH su Biss tours i Centrotrans.
Izvor: fena