Facebook je kandidatima na Općim izborima u BiH, koji su odlučili svoju kampanju voditi putem plaćenih oglasa na ovoj društvenoj mreži, počeo odbijati oglase. Razlog je politički karakter sadržaja, te je neophodno proći proces verifikacije.
Admir Velić, stručnjak za društvene mreže i političko komuniciranje smatra kako je Facebooku cilj onemogućiti zloupotrebu oglašavanja, a dodaje i da su mnogo ranije to uradili sa oglasima političkog karaktera u drugim zemljama.
“Prije ste mogli napraviti lažni profil, postaviti lažnu informaciju i oglasiti je milionima korisnika Facebooka. Sada to više nije moguće, jer niko te informacije neće prikazivati preko svog profila i imena”, kazao je Velić.
Naime, Facebook od političkih subjekata/pojedinaca od ove godine traži da pošalju svoju ličnu kartu ili drugi identifikacioni dokument (pasoš, vozačka dozvola…) kako bi izvršili proces verifikacije svog profila.
Neophodno je da kandidati dostave podatke o sebi ili kompaniji, agenciji koja će voditi njihove oglase. Također, potrebno je verifikovati i broj telefona.
Podaci o osobi ili agenciji koja vodi profil, a odnosi se na naziv, broj telefona, grad, bit će javno dostupni svim korisnicima Facebooka.