U okviru globalnih edukativnih događaja „Sat kodiranja“ (Hour of Code – HoC) i „Evropska sedmica robotike“ (European Robotics Week – ERW), Visoka škola računarstva i poslovnih komunikacija eMPIRICA i STEM akademija organizovali su u Tuzli i Brčkom niz inspirativnih radionica za ukupno 404 učenika osnovnih i srednjih škola. Iz Tuzle su na HoC2018 i ERW2018 učestvovali učenici Gimnazije „Meša Selimović“, Mješovite srednje elektrotehničke škole, Gimnazije „Ismet Mujezinović“, Međunarodne srednje škole, Mješovite srednje hemijske škole, Osnovne škole „Sjenjak“ i Osnovne škole „Novi grad“, iz Lukavca učenici Mješovite srednje elektro-mašinske škole, iz Banovića učenici Mješovite srednje škole i iz Živinica učenici Mješovite srednje škole.
Kroz programiranje igrica korištenjem Scratch i Python programskih jezika, i rad sa Mindstorms EV3 i mBot robotima, učenici su u veseloj i radnoj atmosferi ušli u čaroban svijet programiranja i robotike – neki od njih su napravili prve korake u ovim STEM oblastima, oni nešto iskusniji su usavršili svoje znanje, a svi su se družili sa vršnjacima i osvojili HoC certifikate. Radionice je vodilo 15 iskusnih STEM edukatora – asistenti Visoke škole eMPIRICA i STEM treneri.
Živimo u svijetu u kom smo okruženi tehnologijama. Znamo da, bez obzira na polje u kojem se naši mladi odluče obrazovati, njihove šanse za uspjeh će umnogome zavisiti od njihovog razumijevanja kako tehnologije funkcionišu. Svjetski ekonomski forum je digitalnu pismenost svrstao među šest osnovnih pismenosti, a mnoge globalne edukativne inicijative su usmjerene na osposobljavanje djece za digitalno doba – stvaranje nove generacije digitalnih kreatora.
Posljednjih 5 godina Visoka škola računarstva i poslovnih komunikacija eMPIRICA je partner u organizaciji Sata kodiranja, a od prošle godine zajedno sa STEM akademijom i u organizaciji Evropske sedmice robotike, za područje Tuzlanskog kantona i Brčko distrikta, gdje su do sada besplatno educirali preko 1050 učenika osnovnih i srednjih škola u programiranju i preko 700 učenika u robotici.