Već par godina se po društvenim mrežama povlače komentari kao što je “Zašto da nosim natpis New York na majici, ne nose ni Amerikanci Sarajevo“. Ljudi od struke bi rekli da je sve do marketinga i ponude na tržištu. Realno, jeste.
Kao odraz kreativnosti mladih Bosanaca i Hercegovaca, a vjerovatno, bar dijelom, i revolta prema “navikanim” destinacijama, na našem tržištu se pojavilo nekoliko brendova koji su na majice, postere, šolje i druge predmete stavili motive BiH. Sarajevo je, kao prijestolnica, izdominiralo. Ali i Tuzla se uključila u ovu “trku” zahvaljujući kreativnoj braći Stankić.
Denis i Vanja stoje iza brenda DEES WEAR koji je od nedavno počeo stidljivo da se pojavljuje na Facebooku i Instagramu. Tek su na početku, ali prema njihovim riječima ova stidljivost će uskoro da ode u zaborav, budući da je interesovanje za majice sa motivima Tuzle koje dizaniraju OGROMNO. Interesovalo nas je šta je bio okidač da ovakvu ideju sprovedu u djelo.
“Odmah na početku da kažemo da je ovo Denisova i samo Denisova ideja, ali zaluge idu i našoj ljubavi prema gradu i želji da svim posjetiocima grada i turistima, kojih je sve više i više, na ovaj način približimo znamenitosti i ljepote Tuzle. Svaka majica, ponaosob je turistička karta, tj. odredišna destinacija za posjetu gostiju u našem gradu. Svi naši Bosanci, Tuzlaci koji žive širom svijeta zbog nostalgije žele da imaju nešto što ih podsjeća na rodni grad, a na ovaj način gdje god bili nose sa sobom svoj grad“, otkriva stariji brat Stankić.
Denis je učenik drugog razreda gimnazije Ismet Mujezinović, duša je ovog biznisa, dežurni kreativac u kući, pa je logično bilo i da ime samog brenda ima najviše veze s njim. Zapravo je DEES WEAR nastao adaptacijom Denisovih inicijala.
Stariji brat Vanja, u ovoj priči je zadužen za marketing i komunikaciju sa kupcima. Uskoro će postati diplomirani doktor dentalne medicine, a ni njemu kreativnst nije slabija strana.
“Osim nas dvojice, treća članica tima je naša mama, koja je, za sada, investitor, koja priprema narudžbe, prati isporuku i daje novac. (smijeh). Naša interna šala zadnjih dana je da ujutro kad ustajemo pozdravljamo se sa ”Dobro jutro kolega, dobro jutro kolegice”, otkrivaju braća Stankić za Kameleon.
Prvi su koji su motive Tuzle stavili na majice, i to na poptuno unikatan način. Zato ne čudi da je Denisov dizajnerski izričaj naišao na odlične reakcije kod ljudi.
“Imamo reakcija sa svih strana, čak i iz Amerike. Stranci, ljudi koje ne poznajemo daju nam veliku podršku. Uglavnom kažu da do sada nisu vidjeli takav rad. Dešavalo se da su se javljali privatnom porukom kako bi uputili riječi hvale i pitali za savjete. Vlada veliko oduševljenje jer sam dao neku novu notu svakom motivu, svakoj znamenitosti našeg grada“, iskren je Denis.
Kada su u pitanju motivi koji se najviše traže, još uvijek se ništa nije izdvojilo, na što su Stankići ponosni.
“Svi žele da imaju majicu sa motivom grada. Malo su neodlučni kod izbora jer im se sve majice sviđaju, pa onda kažu: “Sad ću ovu uzeti, a sljedeći put nešto drugo”. Ljudi su zahvalni i oduševljeni, a mi iznenađeni sjajnim reakcijama”, priča marketing menadžer Vanja.
Tek su započeli biznis, a interesovanje je ogromno. Jedva stižu isporučiti sve narudžbe. Očigledno je da će se DEES WEAR razvijati jako brzo.
“Naša mama – kao investitor, ne dozvoljava da iznosimo u javnost nove ideje i planove, jer moramo opet biti prvi i prepoznatljivi. (smijeh). Naš grad je pun ideja samo ih treba vidjeti, a mi ćemo ih, naravno, približiti i stanovnicima grada i turistima. Nadam se da će svi biti oduševljeni i našim narednim koracima, kao ovim što smo uradili i pokazali do sada“, diplomatskim odgovorom braća Stankić završavaju razgovor za Kameleon.
Zapratite ovaj sjajni dvojac na Instagramu i Facebook-u, a prije nego kliknete na dugme “follow” budite spremni da će vaš novčanik otanjiti za cijenu nekoliko majica, jer nećete moći odoliti da ne naručite jednu, dvije ili više genijalnih majica sa potpisom DEES WEAR-a.
Razgovarala: Damira Ibranović