PROFIL KANDIDATA:
KATEGORIJA: OBRAZOVANJE
MJESTO: TUZLA
Totalno pozitivna ličnost godine Radio Kameleona vam predstavlja Damira Husanovića. Damir Husanović je tokom pandemije angažovan od strane Pedagoškog zavoda Tuzlanskog kantona za snimanje i realizaciju video nastavnih sadržaja, za učenike trećih i četvrtih razreda u osamdeset i osam osnovnih škola na području TK, putem Moodle platforme i TV škole.
Damir Husanović je za Radio Kameleon rekao koje je njegovo najveće postignuće u protekloj godini:
“Svojim najvećim uspjehom smatram činjenicu da sam u nevjerovatno teškim i izazovnim vremenima stvorio jedno sigurno i opušteno edukativno okruženje za svoje učenike, puno ljubavi, topline, posvećenosti i strpljenja. Čast mi je što sam edukator sa višegodišnjim iskustvom predanosti našoj djeci koju volim svim svojim srcem i za koju se trudim stvoriti jedan pitom svijet pun raznolikih mogućnosti. Posao nastavnika je plemenit i poseban u kojem nam je dužnost otvoriti vrata dječijeg potencijala, njegovati ih, rasti s njima i vjerovati beskrajno u njih kako bi doživjeli neke njihove vlastite uspjehe i budućnost.”
Damir Husanović je kandidat Totalno pozitivne ličnosti godine u kategoriji Obrazovanje.
Za Damira Husanovića možete glasati OVDJE.
Više o Damiru Husanoviću možete pročitati dalje u tekstu:
Tokom pandemije Covid 19(period Mart-Maj 2020) angažovan sam od strane Pedagoškog zavoda Tuzlanskog kantona za snimanje i realizaciju video nastavnih sadržaja, za učenike trećih i četvrtih razreda u osamdeset i osam osnovnih škola na području TK, putem Moodle platforme i TV škole.
Kako bih oraspoložio i motivisao djecu u kriznim trenucima, osmislio sam mogućnost da Spužva Bob zajedno sa mnom ima ulogu profesora engleskog jezika, gdje smo na kreativan način zajedno podučavali i zabavljali djecu, snimili 20ak video zapisa(lekcija) kroz powerpoint/pdf okruženje snimajući časove koristeći aplikaciju Loom.Kreiran je i youtube kanal gdje su uploadovani ti video zapisi.
Povratne informacije su bile odlične te sam, na državnom nivou, nagrađivan za taj angažman. Uzevši u obzir kompleksnost situacije koju je uzrokovala globalna pandemija Covid 19, bilo je potrebno osmisliti kreativan i zabavan način digitalne/online nastave učenicima trećih i četvrtih razreda osnovnih škola. Lik Spužva Boba oživljen je da bi educirao i zabavljao djecu, stvarajući jednu pozitivnu i komfornu zonu gdje učenički rast može doći do izražaja, čak i u ograničenim uslovima bez stvarne interakcije.
Primarni cilj, osim edukativnog i zabavnog karaktera, bio je kreirati jedan maštovit edukativni svijet u kojem su učenici mogli pobjeći od presije realne svakodnevnice uzrokovane pojavom virusa.
U neobičnim uslovima, pokušao sam pristupiti učenicima neobičnom metodom koja je nadam se, pobudila njhov interes i ljubav za učenje engleskog jezika. Cilj je bio pratiti i realizovati nastavni plan i program u gotovo nemogućim uslovima, probuditi njihovu maštu i osposobiti ih, unutar realnih mogućnosti, da se intelektualno razvijajue interakcije.