Autoshow week

Autoshow Week 2017: Dnevno 4-5 hiljada posjetilaca










Svi automobili na jednom mjestu je slogan koji je najkvalitetnije potvrđen, ilustrovan, dokazan i ispunjen na ovogodišnjem 2. Autoshow Week 2017 ispred bingo City Centra u Tuzli i u svojih pet dana trajanja (11. – 15. oktobar) totalno je ispunio očekivanja svih posjetilaca, izlagača i kupaca.

Bila je to jedinstvena prilika da kupac automobila napravi izbor i donese sud koji automobil kupiti od čak 15 izlagača i nekoliko desetina modela, uz stručno osoblje koje je sa mnoštvom informacija bilo na raspolaganju svim posjetiocima tokom čitavog dana i tokom čitavog događaja.

Premijere novih modela

Autoshow Week 2017 je imao i svoj svečani dio na dnevnoj osnovi, pa je tako svaki dan ispod plahti osvanuo neki novi model za oči javnosti. Tako je na samom otvaranju ASW na centralnom trgu Bingo City Centra premijerno prikazan novi Mercedes E klase, a zatim svaki dan se sa svečanom promocijom predstavljao neki novi model. Baš na taj način stvorena je direktna komunikacija sa medijima i direktan izvor informacija za sve organizacije koje se dotiču auto industrije.

Dobra posjećenost

Bingo City Centar svojom lokacijom svakako jeste mjesto gdje se i očekuje posjećenost, pa je baš na taj način uz prvoklasnu organizaciju događaja Autoshow Week dnevno posjećivalo između četiri i 5.000 ljudi. ASW2017 je uspio da dotakne i znatiželju čitavih porodica, pa su tako dobar dio vremena na ovom mjestu provodile i čitave porodice uz slikanje sa automobilima i zajedničkom promišljanju o izgledu budućeg porodičnog automobila – spoj ženstvenosti i muške sigurnosti.

Prevencija raka dojke

Autoshow je otišao korak više i pokazao svoju humanu stranu, što bi svakako moglo postati i obavezni sastavni dio i 3. Autoshow Weeka 2018. Naime, 14. oktobra, na sajamskom prostoru i organizovano je druženje Super žena, a cijelo ovo okupljanje organizovano je u cilju upoznavanja, druženja i podizanja svijesti o prevenciji raka dojke.

Uporedo sa standardnim klasičnim automobilima, Autoshow Week je imao prezentaciju hibridnih i električnih te privrednih vozila – Telemach se pobrinuo da čitav plato sajma bude pokriven Wi-Fi i obezbijedi kvalitetan multimedijalnu komuikaciju među posjetiteljima.

U pet dana sajma, prisutni su mogli vidjeti i neke od poznatih ličnosti koje su se prošetale “crvenim tepisima” Autoshow Weeka.

Tuning show

Revijalni dio programa bila je i nedjelja sa Tuning Showom za koji se pobrinula organizacija Cool Cars of Balcan i na ovom događaju prisutni su mogli vidjeti stilski i individualno dotjerane automobile iz različitih perioda proizvodnje uz nagrade u nekoliko kategorija.

Drugi Autoshow Week 2017 je postavio neke nove standarde za organizaciju automobilskih susreta ovog tipa i može se reći da važi za jedini u Bosni i Hercegovini ovog tipa i samim time nosi posebnu važnost za našu državu, a posebice za grad Tuzlu. Izlagači i organizatori su već najavili novi, treći po redu za 2018. godinu i očekuje se dodatni kvalitet, standard i inovativnost.

Podsjećamo, na AUTOSHOW WEEK-u u Tuzli svoje modele i brendove predstavili su:

Auto kuća Pavić (Citroen)
Auto centar Tomić (BMW)
Cosmos Commerce (Škoda)
Star-Centar (Mercedes-Benz)
Auto centar Ganjgo (Hyundai)
Nipex (Volkswagen)
Guma M (Renault, Dacia, Nissan)
Suzuki-Viba (Suzuki)
Auto centar Betanija (Jaguar, Suzuki, Isuzu i Range)
Svjetlost (Peugeot)
Remex (KIA, Ford)

Pokrovitelji: Vlada TK
Sponzori: Telemach, Junuzović-Kopex, Sarajevo osiguranje, Sparkase Leasing.
Prijatelji projekta: Privredna komora TK, Elektroprivreda BiH, Terassit Insulation, Boms-Expo, Imperio…
Partner projekta: Bingo City Center.

 



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button