IstaknutoSport

ARMIN MUJKANOVIĆ NA TRCI ZA PRVENSTVO EVROPE LOVI TITULU U KLASI










Najpopularnija slovenačka staza, Ilirska Bistrica, sljedećeg vikenda će ugostiti pretposljednju trku Šampionata Evrope na brdskim stazama. Rame uz rame s najboljim evropskim vozačima, vozit će vozači u Šampionatima Slovenije, kao i Prvenstvu Hrvatske u kojem nastupa i Armin Mujkanović.

Duga i iscrpljujuća sezona se bliži kraju, a ova trka je od velikog značaja za Tuzlaka. Ukoliko sve bude išlo po planu, Mujkanović bi u Ilirskoj Bistrici mogao matematički osigurati titulu prvaka klase 6A, što bi bila njegova prva šampionska titula u seniorskoj konkurenciji.

Možda će Vas zanimati i:

„Pritisak je izuzetno veliki. Ovo je najudaljenija trka u kalendaru i samim tim najskuplja. Veliku zahvalnost dugujem sponzorima koji su „spasili“ moj nastup u Sloveniji. Ne tako davno, mislili smo da ćemo nakon Cazina morati stati i završiti s ovom godinom. Nismo vidjeli nikakav izlaz, ali na svu sreću uspjeli smo pronaći sponzore koji su stali iza nas u samoj završnici sezone.“, izjavio je Mujkanović.

Tuzlak je u Cazinu imao veoma težak vikend, a pobjeda u klasi mu je uskraćena još na verifikaciji kada je vozač iz jače klase prebačen u njegovu i samim tim je izvršen značajan uticaj na ishod trke. Mujkanović ipak ne želi gledati u prošlost već se fokusira samo na svoj nastup u Sloveniji:

„Odluka je krajnje diskutabilna, ali bilo bi suludo vraćati se dvije sedmice u prošlost kada ništa ne možemo promijeniti. Svakako bi bilo lakše da sam vozio protiv takmičara protiv kojih vozim cijelu sezonu, ali to je odluka komisije. Moje je da odvezem trku u Sloveniji na što bolji način i zaključim ovu sezonu na najbolji način. Automobil je pregledan i doveden na zavidan nivo spremnosti što se tiče moje klase. Sada je sve do mene.“, skromno je zaključio Mujkanović.

Treninzi za brdsku trku u Ilirskoj Bistrici su na rasporedu u subotu 3.9.2022., dok je trka dan kasnije, u nedjelju 4.9.2022. Za trku u Sloveniji, prijavilo se preko 220 takmičara, a staza Ilirska Bistrica je uvijek bila među omiljenim zbog kombinacije tehničkih sekcija i veoma brzih dionica na kojima se vozi preko 200 km/h.



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button