U pohodu aktivističkih grupa stradalo je na stotine reklamnih panoa širom Europe.
Iza ovog nekonvencionalnog napada stoje tri aktivističke grupe koje su prošlog vikenda “preotele“ više od 400 jumbo plakata, posebno ciljajući na dvije automobilske marke.
The Subvertisers’ International, Brandalism i Extinction Rebellion preuzeli su odgovornost za kampanju kojom su napali reklamne panoe u Francuskoj, Njemačkoj, Engleskoj i Belgiji. Na udaru su bile reklame BMW-a i Toyote, prije svega jer su po InfluenceMapu proglašene najgorima po pitanju antiklimatskog lobiranja.
WATCH: Subvertisers in 14 European cities have hacked 400 corporate ad spaces with parody car adverts. #Toyota, and #BMW are using advertising to greenwash their public image whilst lobbying hard against climate regulations.#BanFossilAds #BeyondZero #BrusselsMotorShow pic.twitter.com/IM2TJue6is
— Brandalism (@BrandalismUK) January 16, 2023
“Toyota je gurala svoje oglase za održivost Beyond Zero dok lobira kod vlada diljem svijeta da oslabe planove za kvalitetu zraka i prijeti pravnim postupkom kako bi zaštitila svoje profite naspram klime prihvatljive za život”, rekla je Tona Merriman, glasnogovornica Brandalisma. “Njihove reklame su dvolične”, zaključila je.