UNIQA osiguranje nastavlja sa uspješnim poslovanjem i u prvih šest mjeseci 2016. godine. Sa ukupnom premijom od 29,5 miliona KM, ostvaren je rast od 17,4%, odnosno povećanje premije u apsolutnom iznosu od oko 4,4 miliona KM.
Rast premije je ostvaren u svim vidovima osiguranja, što je rezultiralo pozicijom lidera na tržištu osiguranja u BiH sa 9,3% tržišnog učešća.
U prvom polugodištu 2016. godine, u segmentu neživotnih osiguranja ostvaren je rast od 20%, odnosno premija od 13,6 miliona KM u odnosu na prvih šest mjeseci 2015. godine. U životnim osiguranjima UNIQA i dalje drži poziciju tržišnog lidera, sa premijom od 15,8 miliona KM, odnosno rastom od 15,1% u odnosu na isti period prošle godine. Dobit prije oporezivanja iznosi 1,1 milion KM što predstavlja rast od 23% u odnosu na isti period prošle godine.
“U kontinuitetu, iz godine u godinu ostvarujemo pomake ka ostvarenju naših poslovnih ciljeva. Ulaganja u razvoj novih usluga i servisa kao i izgradnja kvalitetne podrške našim klijentima, uticali su na poboljšanje našeg poslovnog rezultata. Ovako pozitivan rezultat u kombinaciji sa dugogodišnjom tradicijom UNIQA osiguranja, govore o stabilnosti kompanije i potvrda su našim klijentima da sa njihovim povjerenjem raspolažemo na pravilan način. Značajan rast ukupne premije u prvoj polovini 2016. godine, povećanje tržišnog udjela, liderska pozicija na bh. tržištu i prva pozicija u segmentu životnih osiguranja, razlozi su za zadovoljstvo rezultatima ali i izazov za dalje jer, u zahtjevnom ekonomskom okruženju poput našeg, nije lako opravdati povjerenje klijenata i istovremeno ostvariti dobre rezultate. Namjeravamo i u narednom periodu nastaviti da kombinujemo visoke standarde poslovanja, sigurnost i inovativnost kako bismo našim klijentima pružili najbolje i ostvarili profitabilan rast”, izjavila je Senada Olević, direktorica UNIQA osiguranja.
Prema zvaničnim podacima Agencije za nadzor, UNIQA je i dalje prva među vodećim osiguravajućim društvima na tržištu u ažurnosti obrade i isplate odštetnih zahtjeva sa visokih 91,7% riješenih u odnosu na prijavljene štete, što je daleko iznad prosjeka glavnih i najvećih konkurenata ove osiguravajuće kuće. Obrada i isplata šteta, kao jedno od najvažnijih segmenata za klijente, sada je uz novu uslugu “telefonsku prijavu štete” još brža. Nova usluga omogućava klijentima da, bez napuštanja udobnosti svog doma, brzo i uz maksimalnu uštedu vremena, izvrše prijavu odštetnog zahtjeva i dobiju sve potrebne informacije u vezi sa svojim predmetom u svakom trenutku, čime nužnost dolaska u poslovnicu postaje stvar prošlosti.