Zanimljivosti i zabava

Sedam načina za povećanje produktivnosti na poslu




Produktivnost na poslu često zna biti boljka jer u rutini i konstantnom pogonu ljudi se zaborave, stanu, bilo zbog umora bilo zbog osjećaja da mogu sve stići… To potom može završiti s lošijim konačnim rezultatom ili jednostavno može dovesti do težeg iscrpljivanja. Zato, da biste izbjgeli neželjene situacije, na sedam jednostavnih načina povećajte produktivnost te je i održavajte.

1. Lista

Sve počinje s njom. Ako je niste napravili, napravite. Napišite si što trebate učiniti i koliko vam treba vremena. To će vas tjerati prema naprijed.

2. Prvo najteže ili najhitnije?

Na ovo pitanje trebate pronaći odgovor sami, ali sugerira se da je najhitnije ipak i najbitnije, posebno jer bi na najtežem dijelu posla mogli zapeti duže no što ste mislili.

3. Križanje napravljenog

Koliko god se činilo apsurdnim, situacija u kojoj nešto uklonite s popisa zapravo predstavlja pravo zadovoljstvo. Ona lista koju ste napravili na prvom koraku neka bude uz vas, kao i olovka kojom ćete križati dio obavljenog posla.

4. Učinite posao zabavnijim

Ovaj dio ovisi od osobe do osobe. Bilo da se radi o obavljanju posla uz glazbu ili način na koji se obavlja, učinite ga za sebe zabavnijim. Tako sve brže i lakše prolazi. Primjerice, nagradite se ako ga napravite brže.

5. Kad ste najproduktivniji?

Otkrijte odgovor na ovo pitanje i kad saznate vrijeme u kojem ste najproduktivniji, odvojite se od svijeta i radite. Bit ćete još produktivniji nego inače. Također, nemojte misliti da su to nebuloze, ljudi uistinu imaju u radnom vremenu periode u kojima su produktivniji i manje produktivni.

6. Pareto (90/10)

Radite prema Paretu, što znači da krenete od najvećih problema prema najmanjima, ali organizirajte ih po tome koliko vremena oduzimaju. Neka to bude što kraće, posložite ih baš na način koji sugerira da se s njima bavite praktički u pauzama ili u trenucima dok ste manje zaposleni. Znači, to kraće utrošeno vrijeme onda iskoristite za rad s klijentima ili na projektima. A ostatak vremena provedite na onim težim i dugotrajnijim klijentima ili projektima.

7. Rad u intervalima

Pozivi i e-mail poruke mogu biti iznimno zahtjevni u smislu gubljenja vremena, pa si tijekom posla organizirajte taj segment po intervalima. Tipa, “zagušite” pozive i e-mail poruke na način da budu aktivni tri do četiri puta tijekom radnog vremena, što vam ostavlja dovoljno vremena za rad u miru.

Izvor: ICT Business



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button