Prekid je trajao više od deset sati i vjeruje se da je to najveći prekid koji je ikada zadesio ovu društvenu mrežu. Da bi objasnili svojim korisnicima šta se to tačno dešava morali su se obratiti putem svoje konkurentske društvene mreže Twitter kako bi objasnili zbog čega su imali problem.
Osim Facebooka i druge platforme koje su u vlasništvu ovog tehnološkog diva uključujući Instagram, Messenger i WhatsApp također su imali povremene probleme pri pristupu uslugama i objavljivanju sadržaja.
Umjesto selfija i ažuriranja statusa, mnogi su dobili poruku o pogrešci: “Oprostite, nešto je pošlo po zlu. Radimo na tome da ovaj problem popravimo što je brže moguće.”
Korisnici Facebooka frustrirano su cijeli dan pisali na Twitteru da ova društvena mreža ne radi. Koristili su hashtage #FacebookDown i #InstagramDown.
Prekidi rada ove društvene mreže počeli su u srijedu i to u više dijelova svijeta uključujući Sjedinjene Države, Srednju i Južnu Ameriku i Evropu, dok su korisnici u Aziji tek danas počeli imati probleme.
We’re aware that some people are currently having trouble accessing the Facebook family of apps. We’re working to resolve the issue as soon as possible.
— Facebook (@facebook) March 13, 2019
“Svjesni smo da neki ljudi trenutno imaju problema s pristupanjem Facebookovoj porodici aplikacija. Radimo na rješavanju problema što je prije moguće”, objavio je Facebook.
Iako su mnogi mislili da je ovaj problem hakerske vrste iz Facebooka su kazali da ipak nije povezan sa hakerskim napadima.
Posljednji put kad je Facebook imao ovako velikih problema, piše BBC, bilo je 2008. godine. No, tada je imao oko 150 miliona korisnika, za razliku od 2,3 milijarde, koliko ih ima sad.