Promo

10 savjeta kako da povećate promet web stranice










Kada pitate vlasnike kompanija ili vlasnike web shopova šta oni najviše vole na svijetu, vjerovatno će vam većina reći „što više posjeta“. Šta se dešava kada posjetioci dođu na njihov web sajt? Naravno, izvrše kupovinu. Postoji mnogo načina da povećate promet svoje web stranice, a u ovom postu spomenut ćemo nekoliko načina, od kojih su neki i besplatni.

  1. Pišite o temama koje imaju određen broj mjesečnih pretraživanja

Potpuno besplatno, svakodnevno dobijate stotine novih korisnika. Da biste ovo postigli, morate pisati o temama koje ljudi traže. Drugim riječima: teme koje imaju određen broj mjesečnih pretraga. Evo jedan brzi način da počnete:

  • Unesite jednu ili više fraza u alat za istaživanje ključnih riječi (ahrefs, semrush, googlekeywordplanner). Zatim odaberite jedan od izvještaja o idejama za ključne riječi da biste vidjeli nekoliko prijedloga. Filtrirajte ovaj popis na dvije metrike: broj pretraživanja i teškoću ključnih riječi. Na ovaj način možete pronaći riječi koje imaju veliki broj pretraživanja, a jako slabu ili nikakvu konkurenciju.
  1. Oglašavajte se

Plaćena pretraga, oglašavanje na društvenim mrežama i SEO. Svi su odlični načini za privlaćenje posjetioca i izgradnju vašeg brenda. Prilagodite svoje plaćene strategije u skladu sa vašim ciljevima.

  1. Budite socijalni

    Nije dovoljno samo proizvesti sjajan sadržaj i nadati se da će ga ljudi pronaći – morate biti proaktivni. Jedan od najboljih načina za povećanje prometa na vašoj web stranici je korištenje kanala društvenih medija.

 

  1. Pišite primamljive naslove

Naslovi su jedan od najvažnijih dijelova vašeg sadržaja. Bez uvjerljivog naslova, čak će i najopsežniji post na blogu biti nepročitan. Savladajte umjetnost pisanja naslova. Na primjer, mnogi pisci često napišu i po nekoliko različitih naslova prije nego što se konačno odluče na onaj koji će privući najviše prometa. Dobro razmislite o svom naslovu prije nego što kliknete „objavi.“

  1. Obratite pažnju na SEO vaše web stranice

Optimizacija sadržaja na pretraživačima i dalje je dragocjena i vrijedna praksa. Koliko optimizujete svoj članak za pretraživače? Radite li interno linkovanje? Šta je sa meta opisima? Iako nemaju nikakav uticaj na rangiranje, imaju veliki uticaj na Call To Action. SEO optimizacija se ne mora raditi godinama, dovoljno je raditi nekoliko mjeseci da vam ubrza organski promet.

  1. Budite sigurni da je vaša web stranica prilagođena mobilnim uređajima

Dani kada se internetom surfalo putem desktop uređaja odavno su prošla. Danas više nego ikad prije korisnici upotrebljavaju mobilne uređaje za pristup internetu, ako primorate svoje posjetioce da naprežu oči, vjerovatno će napustiti sajt i otići kod konkurencije.

Čak i ako imate osnovnu web stranicu, uvijek morate osigurati da je dostupna i lahkočitljiva na različitim uređajima, uključujući i pametne telefone. Kada ste u pregovorima sa nekom kompanijom u vezi izrade web stranice, obavezno tražite da sajt prati najnovije standarde i da vam to sve prikažu kroz grafičko rješenje.

  1. Obratite pažnju na brzinu web stranice

Da li ste ikada čekali da se stranica učita 30-40 sekundi? Nisam ni ja. Ukoliko prvo prikazivanje web stranice traje duže od pola sekunde, a učitavanje cijelog sajta duže od 3 sekunde onda ste u potencijalnim problemima. Provjerite da li su vaše stranice što više tehnički optimizovane, uključujući veličinu slika.

  1. Pohađajte konferencije

Bez obzira u kojoj se industriji nalazite, šanse su da postoje barem jedna ili dvije glavne konfrenecije koje su relevantne za vaše poslovanje. Pohađanje ovih događaja je dobra ideja – govoriti na njima je još bolje. Čak i pristojan govorni angažman odličan je način da se istaknete kao vođa u svojoj industriji i steknete značajnu izloženost za svoju web stranicu.

  1. Pišite guest postove

    Blogersko pisanje je taktika u kojoj pišete za druge blogove, a zauzvrat urednik/vlasnik bloga unutar tog teksta linkuje prema vašoj web stranici.

Prednosti su mnogobrojne:

  • više prometa
  • više povratnih linkova (backlinkova) koje povećavaju autoritet sajta
  • povećava se svijet o brendu.
  1. Nadogradite stare članke

    Čak i ako se dobro rangirate za neke ključne riječi, konkurencija će pokušati „ukrasti“ prvo mjesto. Google takođe može „smanjiti“ vaše pozicije, ako je sadržaj zastario.

    Stoga morate održavati svoj sadržaj svježim i ažurnim kako biste održali svoje mjesto na vrhu pretrage.

    Da biste pronašli članke koji su izgubili posjetu i određene pozicije, pogledajte izvještaj u Google Analytics. Da biste znali zbog čega je vaš članak opao, pogledajte rezultate pretraživanja da bi vidjeli ko se od konkurencije rangirao i zbog čega. Zavisno od ključne riječi, nekada će biti dovoljno osvježenje pojedinih dijelova, a nekada ćete morati preraditi cijeli članak.

U ovom članku smo koristili besplatne taktike ili one koje zahtjevaju jako mala sredstva. Naravno, ako imate budžet i spremni ste na ulaganje, ne zaboravite da plaćeni promet uvijek možete kupiti sa platformi poput Googlea, Facebooka, Twittera itd. Dugoročni gledajući, cilj je da dobijete besplatni promet uz pomoć SEO optimizacije



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button