U Jednoj robnoj kući u Japanu, tražili su od svojih zaposlenica da nose značke kako bi ljudi znali kada imaju menstruaciju.
Osoblje koje radi u prodavaonici Michi Kake u Osaki u Japanu, poznatoj po prodaji proizvoda povezanih sa ženskim seksualnim i menstrualnim zdravljem, zamoljeno je da nose značku s malim crtanim filmom pod nazivom Seiri Chan – ime prevedeno kao Miss Period (žena u svom periodu).
Značke, koje nisu obvezne, uveli su rukovoditelji kako bi potaknuli osoblje i kupce da se obvezuju u prodavaonici i da se uhvate u koštac sa trenutnom stigmom oko tog razdoblja.
大丸梅田店のミチカケ プレオープンイベントに来ています。 生理ちゃんグッズも売ってる! pic.twitter.com/yH3vvwuhey
— 手芸センターポリ🏳⚧🏳🌈 (@porisu_pori) November 21, 2019
Međutim, izvršna direktorica otkrila je da je plan primio “brojne pritužbe javnosti”.
“Neki se odnose na uznemiravanje, a to definitivno nije bila naša namjera.”, dodala je izvršna direktorica.
Neimenovani muški izvršni direktor dodao je da kompanija sada preispituje ideju o znački i nikad je nije namjeravala učiniti obveznom.
Javna reakcija protiv značke razdoblja dolazi s obzirom na to da se radna snaga u zemlji smanjuje uslijed promjene stava prema ženama na radnom mjestu, a japanske su kompanije kritizirane zbog spolne diskriminacije.
Michi Kake je trgovina podijeljena u četiri odjeljka koji odgovaraju različitim fazama menstrualnog ciklusa na temelju aplikacije koja je pokrenula trgovinu.