BiHBiznisLifestyle

Zlatna ruža za Vispakovu kokošiju juhu: “Ujedinili smo kritike žirija i publike”







Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. Visoko na ovogodišnjem sajmu ZEPS dobila je za svoju novu Kokošiju juhu nagradu “Zlatna ruža”. Najviše ocjene za kvalitet stigle su od žirija Sajma nakon analize Vispakove juhe na Poljoprivredno – prehrambenom fakultetu u Sarajevu.

“Da se malo našalim, ujedinili smo kritike i žirija i publike. Jer, u prvih šest mjeseci ove godine skuhano je  blizu 1 milion tanjira Vispakove kokošije juhe. Nova Kokošija juha je plasirana na tržište u mjesecu januaru ove godine”, izjavila je Zerina Muco rukovodilac marketinga i prodaje u Vispaku.

Razvoj nove Kokošije juhe trajao je godinu dana u stalnoj koordinaciji sa Uduženjem kuhara Bosne i Hercegovine i potrošačima. Posljednji i najbolje ocijenjen okus koji je okarakterisan kao puni okus domaće juhe je analiziran na području 10 različitih lokacija Bosne i Hercegovine. Naime, cilj razvoja nove juhe je bio da se potrošačima za kratak vremenski period ponudi miris i okus one prave domaće juhe koje su naše majke spremale. Cjelokupna kampanja je nastavljena u interakciji sa mladim ljudima, kuharima i našim potrošacima, navode u Vispaku.

“Ponosni smo na našu novu Kokošiju juhu, jer je za kratko vrijeme postala simbol tople porodične atmosfere svakog Bosanca i Hercegovca. Ujedno svi oni na najbolji način pokazuju da su svjesni da kupovinom domaćih prozvoda direktno učestvuju u razvoju svoje države”, kazala je Muco.

Vispak nastavlja sa razvojem novih juha i čorbi u okviru svog prepoznatljivog programa ‘Bosanske kuhinje’. U planu je da se početkom iduće godine na tržište plasira pet novih bistrih juha. Prije tri mjeseca na trzište je plasirana i nova goveđa juha.

“Unaprijeđenjem dosadašnjeg portofolija proizvoda otvaraju se nove mogućnosti sa kojima su kvalitet i bosanski ‘štih’ prepoznali i potrošači izvan Bosne i Hercegovine. Specifične vrste čorbi i začina koje su dio Bosanske kuhinje daju osobenost, a time i odlučujuću tržišnu prednost, čime se samo potvrđuje Vispakova kompetentnost u ovoj posebnoj kategoriji”, riječi su Zerine Muco, rukovodilac marketinga i prodaje kompanije Vispak.

Ipak Vispak!

Možda će Vas zanimati i:

Back to top button