Za četiri mjeseca, koliko je na tržištu prisutan krem namaz od lješnjaka Maza, prodato je 200.000 tegli ovog proizvoda.
“Kad je riječ o potražnji ponosni smo na podatak da imamo prepoznatljivost Maze u BiH oko 90 posto od ukupnog stanovništva. Raduje nas najvažnija činjenica, a to je da svaki kupac koji prvi put kupi Mazu, kupi je i drugi put. Druga kupovina je jedan od najvažnijih argumenata za pozitivan životni ciklus proizvoda”, izjavio je Ethem Numić, direktor Direkcije za marketing i razvoj.
Kako saznajemo, prema istraživanju kompanije, svakih 10 sekundi se proizvede jedna tegla Maze, a do sada je napravljeno 700.000 palačinaka s Maza Crunchy namazom.
“Da smo na ‘slatkim mukama’ govori i podatak da upravo radimo na formiranju dodatne smjene u tvornici, jer je to preduslov da počnemo pravu izvoznu ekspanziju. Maza se trenutno izvozi u šest zemalja. Upravo je otišla prva isporuka za Mercator Slovenija, a došla je i prva narudžba od Kauflanda”, otkrio je Numić.
Maza je ostvarila i rekordnu prodaju učešća kod top 5 prodajnih kupaca u Bosni i Hercegovini.