Još donedavno TDI je bio sinonim Volkswagenovog uspjeha, a onda je prouzročio najveću aferu u povijesti. Volkswagen je preživio Dieselgate i dodatno ubrzao elektrifikaciju game. Sada se polako krug zatvara, a TDI odlazi u povijest.
Još prije nekoliko mjeseci Volkswagen se držao ideje kako će 2035. godina biti ta kad će gama proizvoda biti “očišćena“ od fosilaša, bar kad je Europa u pitanju. Sada je taj rok dodatno skraćen.
Manji broj modela
Thomas Schäfer, prvi čovjek Volkswagena, potvrdio je kako će se ponuda modela na fosilna goriva ukinuti 2033. godine. Pritom je plan jasan, a on uključuje smanjenje game na isključivo osnovne i one najjače modele, uz istovremeno podizanje profitne marže do 2025. godine na 8 posto, i to na velikoserijskim markama kao što su Volkswagen, SEAT, Škoda i komercijalna vozila.
“Radite manje, ali bolje“, rekao je Schäfer i naglasio: “Povijesno imamo mnogo otpada u sustavu koji možemo ukloniti“, misleći kako je proizvodnja još uvijek neefikasna u pojedinim pogonima. U budućnosti se stoga planira novi raspored proizvodnje, gdje se više neće bazirati proizvodnja jednog modela po tvornici, već će se ista rasporediti po platformama.
Ulazni model ispod 25.000 eura
Volkswagen će do 2026. godine lansirati deset novih električnih modela.
Definitivno je najzanimljiviji novi ulazni model cijene manje od 25.000 eura, a koje će nuditi u dvije karoserijske izvedbe – hatchback i crossover. Vrlo je vjerojatno da se radi o modelima ID.1 i ID.2, koji će biti pozicionirani ispod ID.3 čiji je redizajn najavljen.