Izmjene u pružanju usluga za korisnike redovnih javljanja 30, 45 i 120 dana, a vezane za online i telefonsko javljanje koje je Služba za zapošljavanje TK donijela 23. marta bit će nastavljene do 3. maja 2021. godine.
Cilj je smanjenje rizika i zaštite zdravlja svojih zaposlenika i korisnika usluga od širenja bolesti izazvanih koronavirusom (COVID – 19) uvodi, a sve u skladu sa zaključcima Kriznog štaba Ministarstva zdravstva Tuzlanskog kantona o pojačanim mjerama zaštite.
Svi korisnici koji se javljaju na evidenciju Službe u periodima od 30, 45 i 120 dana, a čiji rokovi za javljanje padaju u periodu od 19. aprila do 3. maja 2021. godine redovno javljanje moći će izvršiti putem telefona ili e-maila bez ličnog dolaska u prostorije općinskog biroa. U slučaju online prijave potrebno je da u sadržaju maila bude ime, prezime i jedinstveni matični broj korisnika (JMBG).
Ostvarivanje svih drugih prava, poput:
- izdavanja uvjerenja,
- prve prijave,
- prijave iz radnog odnosa i
- traženja informacija ili dostavljanja dokumentacije za Programe sufinansiranja zapošljavanja i samozapošljavanja,
obavezan je dolazak lično u prostorije Službe/općinskog biroa uz strogo pridržavanje hogijensko – epidemioloških mjera.
O svakoj sljedećoj promjeni korisnici će biti blagovremeno obaviješteni.
Brojevi telefona i e-mail adrese svih općinskih biroa za zapošljavanje nalaze se u nastavku: