Međunarodni ICERTIAS certifikat za vrhunski odnos prema klijentima.
UNIQA Osiguranje BiH ponovni je dobitnik međunarodnog certifikata i zlatne medalje “CUSTOMERS’ FRIEND – Vrhunska Izvrsnost” koju međunarodna organizacija ICERTIAS dodjeljuje kompanijama za uzoran odnos prema klijentima.
Za kvalifikaciju za ovu prestižnu nagradu, UNIQA Osiguranje je prošlo detaljna istraživanja i verifikaciju u kojem se analizirao ugled, komunikacija i socijalne mreže Društva kroz odnos sa klijentima, ali i povjerenje, pouzdanost, transparentnost i društvena odgovornost. Pored ovih faktora, veliku ulogu u izboru su imali također i sam razvoj kompanije, inovativnost, finansijska stabilnost i kvalitet proizvoda. Od ukupne ocjene 5.0, UNIQA je ostvarila ocjenu 4.63 te potvrdila još jednom lidersku poziciju u navedenoj kategoriji istraživanja.
UNIQA Osiguranje je titulu CUSTOMERS’ FRIEND osvojila po drugi put za redom zahvaljujući njenoj opredijeljenosti na pružanje superiorne usluge prema klijentima, razvijanjem online prodajnih servisa, digitalizacijom poslovanja ali i posvećenosti svih zaposlenika za dobrobit klijenata. Najnovija usluga koja se nudi klijentima jeste i portal Moja UNIQA putem koje klijenti imaju uvid u prethodne i trenutno aktivne polise, brzu i jednostavnu online prijavu štete, pregled statusa odštetnih zahtjeva kao i stanje dužne premije i plaćanje računa bez bankarskih naknada.
Pored CUSTOMERS’ FRIEND certifikata, UNIQA Osiguranje je nosilac i “Best Buy Award” titule, sa kojom se potvrđuje najbolji omjer cijene i kvaliteta na tržištu osiguranja u Bosni i Hercegovini.
Ovim titulama, UNIQA se obavezala na održavanje izvrsnog odnosa sa svojim klijentima, partnerima i zaposlenima. Također je u planu i razvoj novih proizvoda i usluga koji će biti u potpunosti prilagođeni željama i potrebama klijenata.