Komunikacijska platforma Centar72 koja je 21. aprila 2016. godine tako ponosno predstavljena od strane gradonačelnika Jasmina Imamovića danas NE RADI. Građani nam se javljaju sa dokazima o postavljenim upitima na čiji odgovor čekaju pa i više od godinu dana. Napomene radi, građanima ovom platformom je omogućeno da probleme prijavljuju u bilo kojem trenutku, 24 sata dnevno, a odgovor od nadležne službe su trebali dobiti u roku od 72 sata.
Znamo da su službenici na budžetu koji platu dobijaju upravo od ljudi koji i šalju upite, puni posla i da je teško izlaziti na teren i sve provjeravati, ali kada već dobijaju fotografije i tačnu lokaciju na kojima se problem nalazi, ne vidimo razlog da se barem nešto ne odgovori. Od ukupno 707 prijava, odgovoreno je na 400, riješeno je 54, dok na odgovor čeka 250 upita, neki stari par mjeseci pa i više od godinu dana.
Zbog čega se toliko čeka kontaktirali smo Centar za zastupanje građanskih interesa koji su administratori Centra72.
“Mi se bavimo administracijom i moderacijom platforme i jedino što vam možemo reći je da ono što dobijemo od gradskih službi to u najkraćem roku i objavljujemo.” – odgovorili su nam iz CPI-a.
Kontaktirali smo i Press Službu Grada Tuzla, ali zvaničan odgovor na postaljeno pitanje još uvijek nismo dobili.
Čitav ovaj projekat je finansirala Britanska ambasada u BiH, pitamo se hoće li reagovati na ovo, da li će zbog ove neodgovornosti otkazati svaka dalja saradnja sa Gradom Tuzla?