U prekrasnom ambijentu Sunnylanda na Trebeviću, pred više od 50 predstavnika medija, utjecajnih influensera, mama blogerica i njihovih mališana, održan PR event koji je najavio kampanju #ChooseGentle.
Kampanjom je Johnson's brand najavio najveći relaunch branda u 125 godina postojanja, a koja podrazumijeva inovacije i poboljšanje formula proizvoda, ali isto tako izgleda i praktičnosti upotrebe ambalaže.
Sa misijom da prvi u svijetu kreiraju najnježnije proizvode za bebe, podržane naučnim i rigoroznim testiranjem, JOHNSON'S® ovom transformacijom želi da zadovolji potrebe današnjih modernih roditelja, kako sa proizvodima tako i ambalažom, kako bi obezbijedio samo najbolje za bebe.
Uz decenije pionirskih istraživanja u brizi o bebama i strogim testiranjima, JOHNSON'S® je radio sa hiljadama roditelja u cilju poboljšanja svih sastojaka u proizvodima, kako bi vjerovali i bili sigurni da ih koriste. Tokom preformulacije oslobođeno je više od 400 sastojaka.
Sada, jednostavniji i nježniji proizvodi su oslobođeni parabena, sulfata i boja* i formulirani su tako da minimiziraju rizik od alergija i imaju 90% prirodno dobivenih sastojaka.**
Relaunch ne podrazumijeva samo preoblikovanje postojećih proizvoda, već i uvođenje revolucionarnih tehnologija i naučnih ekspertiza u njezi kože.
Novi asortiman JOHNSON'S CottonTouch ™ posebno je dizajniran za osjetljivu kožu novorođenčadi. Ultra-lagano, savršeno pH izbalansirana kupka, losion, ulje i maramice su kreirani od pravog pamuka i poboljšavaju ultra-nježan dodir. Proizvodi koriste namjenske sastojke bez parabena, ftalata i sulfata. CottonTouch™ miris je testiran širom svijeta i znanstveno je dokazano da podiže emocionalnu vezu između roditelja i djeteta, za manje stresno vrijeme kupanja, pomažući kod razvoja djeteta i emocionalnog rasta.
Business Development Manager za BiH, Hrvatsku i Sloveniju – Darko Vaselić poručio je prisutnima i korisnicima:
”Svi novi proizvodi posebno su dizajnirani da zadovolje najviše standarde kvaliteta, što smo postigli sastojcima koji su 90% prirodnog porijekla. Praktičnost upotrebe postigli smo putem uvođenja pumpica na svim velikim pakovanjima. Odstranjujući parabene, boje, sulfate, ftalate i slične sastojke, ponovo smo podigli standarde kvalitete i nježnosti bebi proizvoda, te stoga i nazivamo ovu kampanju Choose gentle.“
Country Activation Manager za BiH, Albaniju, Kosovo i Sjevernu Makedoniju – Nedžad Kozadra izjavio je:
„Stalnim inovacijama pokušavamo kreirati baš onakve proizvode, kakve žele roditelji, a koji će perfektno odgovarati njihovim mališanima. Željeli smo ponuditi idealne proizvode koji će djeci biti podrška u svim fazama razvoja. NOVI Johnson's proizvodi su baš to, idealni za sve faze i uzraste. Sada je samim pogledom na pakovanje Johnson's proizvoda lako moguće odrediti da li je proizvod namijenjen za novorođenče, aktivnu bebu ili pak za stariju djecu.“
Pored zvanične prezentacije kampanje #ChooseGentle i Johnson's nove ere, prisutnima su svoja iskustva prenijeli i poznati roditelji, blogeri, koji su se osvrnuli na svoje početke korištenja Johnson's proizvoda, do danas, kada imaju priliku koristiti i svojoj djeci priuštiti nove, inovativnije i nježnije proizvode.
Da brinu o djeci i da je Johnson's i društveno odgovorna kompanija i brand, pokazuje i činjenica da su dvogodišnji donatorski projekat pomoći SOS Dječijim Selima u BiH produžili na još dvije godine, čime će biti uručena milionska sredstva, kako novčano, tako i u Johnson's proizvodima.
Riječ zahvale u ime SOS Dječija Sela BiH prenijela je Una Mesić, koja je prenijela i neke od emocija koje djeca dožive prilikom dostavljanja i korištenja Johnson's proizvoda, te koliko im u njihovom radu i opstanku znači ova pomoć.
Svi prisutni imali su priliku testirati nove proizvode, te iskoristiti kreativne trenutke i fotografisati se u Johnson's kutku, a na koncu druženja uručeni su im i posebni pokloni.