TuzlaZanimljivosti i zabava

Svjetski putnik Kristijan Iličić obilazi Tuzlanski kanton

"Ljudi ovdje imaju srčanost i dobrotu."




Iličiću je ovo druga posjeta ovom području, a nakon što se prošli put oduševio ljepotama koje nudi Tuzlanski kanton, rado je prihvatio poziv Ministarstva trgovine, turizma i saobraćaja da ponovo dođe i uživa u turističkoj i gastronomskoj ponudi na ovom prostoru.

Na pitanje na šta prvo pomisli kada mu neko spomene Bosnu i Hercegovinu, Kristijan bez dileme kaže da je to srčanost ljudi koje ovdje ima priliku upoznati.
“Ono što meni zapravo padne prvo na pamet je ta srdačnost i dobrota ovih ljudi ovdje. Svaki put kada dođem u Bosnu i Hercegovinu, zaista sam sretan jer se prema meni, ne samo prema meni, nego ljudi se općenito jako lijepo odnose i imaju tu srčanost, što je jako bitno u današnjem svijetu”, kaže Kristijan.

Dolazak Kristijana Iličića je samo jedna od mjera kojom Ministarstvo trgovine, turizma i saobraćaja pokušava sve turističke potencijale Tuzlanskog kantona približiti posjetiteljima, turistima i svim ljudima koji žele boraviti u Tuzlanskom kantonu.

“Cilj je da se Tuzlanski kanton pozicionira na globalnoj mapi turističkih destinacija kao poželjna destinacija, prihvatljiva destinacija, destinacija u koju će ljudi zaista dolaziti, provoditi svoje vrijeme i sa radošću se vraćati”, kaže Denis Bećirović, ministar trgovine, turizma i saobraćaja Tuzlanskog kantona.

Posjet uključuje prirodne ljepote Kladnja, Djevojačku i Titovu pećinu, te zidine Starog grada u Srebreniku.

“Ja svakom mjestu pristupam otvorenog srca, osim što volim vidjeti lokacije, najdraže mi je razgovarati sa ljudima koji tu žive, tako mogu dobiti potpunu sliku mjesta gdje se nalazim, mogu otkriti kakvu dušu ima i radujem se ovim obilascima ovdje”, kaže Iličić.

On, objašnjava nam, zemlje Balkana, gleda kroz zajedničku prizmu, tako da se na tim mjestima osjeća kao kod kuće. Dok nerijetko slušamo o podjelama i različitostima, Kristijan priča o sličnostima, o jednakim vrijednostima koje dijelimo, stoga i ne čudi da redovno kupi simpatije širom svijeta, a da ga na društvenim mrežama prati čak pola miliona ljudi.

Možda će Vas zanimati i:

Back to top button