Proizvodi brenda su se prodavali u više od 3.000 prodavnica širom svijeta. Takođe su se prodavali i onlajn.
H&M, jedan od najvećih trgovaca u svijetu kada je riječ o modnim markama, ukida prodaju svog nezavisnog brenda Cheap Monday.
H&M je kupio taj brend još 2008. godine. To je bila prva akvizicija švedskog H&M-a i kako se pokazalo – neuspješna. Glavni proizvod Cheep Monday su bile jeftine i uske farmerke.
Proizvodi brenda su se prodavali u više od 3.000 prodavnica širom svijeta. Takođe su se prodavali i onlajn. Ipak, nalaze se u problemima.
Glavna prodavnica Cheap Mondaya u Londonu i internet-trgovina brenda zatvoriće se do kraja ove godine, a ostatak 2019. godine.
Podsjetimo, ranije ove godine H&M je punio stane medija zbog svojih problema. Kompanija gubi sve više kupaca koji se okreću drugim prodavnicama, kao što je Zara. Kako se nisu snašli sa novim izazovima na tržištu, skladišta su im postala prepuna. Procjene kažu da je roba u njima vrijedna više od četiri milijarde dolara, piše B92.